vineri, 17 iulie 2009

PD-L in corzi. Coruptie de coruptie. La drumul mare.


Tolontan nu se lasa. Cititi, de pe blogul lui, un articol cu adevarat incendiar.

Miza: 60 de milioane de euro la Udrea

17 July, 2009 | 26 comentarii

Mai multe ziare sapa de ceva vreme in fondurile Ministerului Tursimului, cerind accesul pe care il ofera legea la informatiile de interes public. Elena Udrea a intirziat cit a putut furnizarea documentelor si, cind n-a mai avut ce face, a convocat o conferinta de presa, unde a venit cu chestiuni partiale si imprecise. Tentativa de confuzare n-a reusit. Lucrurile sint serioase si, ca sa-l citam pe presedinte, pina acum s-a aflat “doar virful aisbergului”. Iata de ce.

Sursa foto: "Gandul"

1. Jurnalul National publica azi doua informatii importante:

- 1,3 milioane de euro au fost alocati catre Eurosport si CNN pentru promovarea spotului “Romania, land of choice”. In afara acestor bani, 74.000 de euro s-au cheltuit pe evenimentul de la Paris, din acestia aproape 9.000 reprezentind costurile cu ziaristii deplasati acolo pe banii MT. De unde au incasat inclusiv diurna. E interesant de aflat ce redactii au admis ca jurnalistii sa ia diurna de la un minister, lucru interzis in orice cod profesional.
- 200.000 de euro a primit Realitatea pentru setul de emisiuni “All inclusiv” de promovare a destinatiilor interne, emisiuni care n-au fost marcate cu publicitate.

2. Ceea ce n-a publicat inca nimeni din presa scrisa si a aparut doar pe net pe Wall- Street este urmatoarea informatie: in acest moment, procesul de stabilire a celor care vor face brandul de tara este blocat, pentru ca mai multe firme de branding de talie mondiala, participante, au depus contestatie. Licitatia pentru brandul de tara, pentru care sint alocati 2 milioane de euro, a constat un proces absolut halucinant, care a adus in finala un consortiu de branding, o agentie de publicitate si o firma spaniola de consultanta in turism! Din fericire, mai multe companii de branding au sesizat miscarea si au contestat procesul.

3. Cei mai multi bani care urmeaza sa devina miza salbatica si incontrolabila a dealurilor din care presedintele Basescu se tot extrage, dar le regasim mereu la apropiatii sai, vin din ceea ce va urma brandingului de tara. Aproximativ 60 de milioane de euro ar urma sa fie cheltuiti pentru promovarea media a brandului de tara in media internationala. Nu cuantumul sumei este straniu, Romania are nevoie de un brand de tara bine facut si de expunerea sa adecvata, ci sforile care au inceput sa fie trase. O parte din acesti bani urmau sa revina in tara catre cei care ar fi controlat procesul.

Dupa cazul Ridzi si dupa contestatia depusa de firmele de branding, punctele 2 si 3 de mai sus sint in stand-by. Pentru ca le e frica.

Pentru eventuale discutii, la obiect, se cuvine a mai cauta, pe ici pe colo prin pagini pe net informatiile suplimentare. Insa, tot la Tolo vom gasi "cascavalul", la fel ca in cazul Ridzi.

Daca si la Elena (Nutzi) Udrea se confirma o forma de spalare a banilor in interesul PD-L atunci avem, pentru prima oara in Romania, existenta "grupurilor de interese nelegale" contra carora Basescu a perorat atat de "vartos". De aici nu este greu sa deducem ca Basescu a inceput scandalul cu scoaterea "la iveala" a adversarilor politici, cu vini sau fara pentru a distrage atentia de la PD-L care, in tot acest timp, a pradat si s-a consolidat ca o grupare mafiota. Acum, pentru nefericirea noastra, are in maini si cutitul si painea. Poate ne trezim si, democratic, de la toamna ii trimitem la puscarii, acolo unde le este locul.

Vin si concluzionez acum. In plina criza economica financiara sa destini 60 milioane euro pentru brandul de tara mi se pare o tampenie, un abuz si o forma de nesimtire crasa. Chiar si foamea de bani a PD-L pentru campania prezidentiala care, in caz de victorie le asigura praduirea resurselor nationale in interesul clientelei de partid nu justifica aceste cheltuieli aberante.

Toti bugetarii care isi vad, in plina criza, veniturile taiate trebuie sa stie ca la Udrea, la Ridzi, la Pogea, la Videanu, la Berceanu sunt banii lor. In conditiile crizei economice si financiare nu se fac promovari inutile. Maine, cand avem bani, bine, dupa disparitia PD-L de la guvernare, putem destina bani si pentru PR. Azi este un abuz. Mai mult, ministerele nu au de ce face reclama. Guvernul si ministerele nu concureaza pe piata pentru "bunurile si serviciile pe care le produc". Nu au asa ceva. Este treaba producatorului de bunuri si servicii sa isi promoveze afacerea iar Guvernul nu are de ce sa se bage in treaba lui. Daca se baga, atunci are un interes ascuns. Iar Udrea are interese ascunse in turism. Ce face Guvernul Boc se numeste socialism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vor fi șterse comentariile care depășesc limitele dialogului civilizat sau care pot fi catalogate ca spam.