Ieri am avut o discuție, interesantă, cu un susținător al comunității LGBT și cererilor acesteia. Azi am citit tot felul de poziționări asupra acestor cereri. Așa cum am declarat ieri, vin și declar astăzi că ei, cei din această comunitate, au dreptul să ceară iar eu care nu fac parte din această comunitate, am dreptul să mă opun cererilor lor. Este dreptul meu la opinie, este dreptul meu să consider că cererile lor îmi încalcă spațiul de confort cetățenesc.
Comunitatea LGBT și asociațiile care o susțin au declarat începerea unei acțiuni de protest ca urmare a deciziei CCR de a declara ca fiind constituțională acțiunea a trei milioane de persoane ca noțiunea de familie să fie explicit prevăzută în constituție ca o uniune între un bărbat și o femeie.
Voi pleca de aici, de la noțiunea de „familie”. Ea este cea atacată de membrii comunității LGBT. Ei doresc ca noțiunea să cuprindă și cuplurile homosexuale. Ceea ce este, după părerea mea, inadmisibil.
Încep prin a aminti sau pentru a informa pe cei care nu au cunoștință, de faptul că ONU a dat o Rezoluție, nr. 26/2016, prin care familia este recunoscută ca fiind „elementul natural și fundamental al societații, care are dreptul la ocrotire din partea societății și a statului”, recunoaște că „familia are responsabilitatea principală pentru educarea și protecția copiilor”, că familia este „mediul natural pentru creșterea și bunăstarea tuturor membrilor săi și în special a copiilor” și îndeamnă statele membre ale ONU să dezvolte „acțiuni concertate pentru consolidarea politicilor și programelor centrate pe familie, ca parte a unei abordari cuprinzatoare integrate a drepturilor omului și dezvoltarii”.
Îmi este rușine să recunosc faptul că România a votat împotriva acestei rezoluții. La fel cum au votat SUA și statele Uniunii Europene care au permis deja „derogări” de la noțiunea de familie și au permis „căsătorii” între persoane de același sex. Nu mai spun de motivații ale reprezentanților unor state care au declarat că definirea termenului de „familie” este dificilă în ziua de astăzi.
Voi fi direct. Cei care au votat împotrivă sunt dereglați. Nu îi jignesc, voi aduce argumente pentru a arăta că fie sunt persoane cu o cultură precară fie sunt persoane care comit o ticăloșie având alte considerente la bază decât cele normale pentru o societate. Da, pentru o societate, pentru că noțiunea de „familie” are sens când vorbim despre o societate, indiferent cât de mică sau mare este aceasta.
Fără „familii”, societatea nu există. Corect a fost definită în Rezoluția ONU ca fiind „elementul natural și fundamental al societății”. Societatea umană de astăzi are la bază familia, familia formată în mod natural din persoane de sex opus care au adus pe lume urmași, copiii, care au înlocuit în timp pe părinții lor, le-au preluat limba, obiceiurile și proprietățile (lucrurile, pământurile, animalele etc.). O familie mai mare sau mai multe familii au format comunități rurale, s-au dezvoltat și au format comunități urbane care prin unire au format comunități statale. Așa am ajuns la state. Definiția dată de ONU este rezultatul unei cunoașteri și acceptări a unei realități istorice.
Legea dintr-o țară folosește cuvintele din limba acelei țări. Sensul normei de lege este strâns legat de conținutul termenilor limbii în care este scrisă. Este inadmisibil să vii cu sensul unui cuvânt dintr-o altă limbă și să pretinzi că legea reflectă o altă realitate. De aceea, oriunde se va găsi în Constituție sau în legea română termenii „familie”, „căsătorie”, „soț”, aceștia for fi înțeleși în sensul dat de Dicționarul Limbii Române. Fie cel mare, fie DEX-ul pe care îl folosim mai des. Fac precizarea că termenii folosiți în lege sunt termenii principali din dicționar. Nu derivații !
FAMÍLIE, familii, s. f. 1. Formă socială de bază, realizată prin căsătorie, care unește pe soți (părinți) și pe descendenții acestora (copiii necăsătoriți).
CĂSĂTORÍE, căsătorii, s. f. Uniune legală, liber consimțită între un bărbat și o femeie pentru întemeierea unei familii.
SOȚ, soți, s. m. 1. Bărbat căsătorit considerat în raport cu soția lui; bărbat. ♦ (La pl.) Cele două persoane de sex opus unite prin căsătorie. ♦ (Înv.) Soție, nevastă.
Ce cer cei din comunitatea LGBT ? Să le fie recunoscut dreptul de a se „căsători” legal, să fie considerați „familie”, să fie considerați „soți”. Vor ca să fie recunoscută de statul român „căsătoria” homosexualilor produsă în alte state. Vor să le fie recunoscut „dreptul la reîntregirea familiei”. Vor să le fie recunoscute „familiilor homosexuale” drepturile de care beneficiază familiile heterosexuale (cele normale, naturale): dreptul de moștenire, dreptul la „prima casă pentru familiile tinere”, dreptul la sprijinul de stat pentru situații deosebite (deces, de exemplu), alte drepturi de care beneficiază familiile naturale.
După câte observ eu, ei cer nici mai mult și nici mai puțin drepturi patrimoniale.
În discuția despre care am făcut vorbire la început am avut și referirea la scopul social al familiei în comunitate. Căsătoria în fața funcționarului statului nu are alt rol decât acela de a confirma faptul că o pereche - un bărbat și o femeie -, din cadrul comunității se angajează să formeze o familie care va asigura, pentru acea comunitate, continuitatea, prin procreare. Familia fiind „elementul natural și fundamental al societății” care asigură perpetuarea acelei societăți. Procrearea este cea mai înaltă funcție a vieții de pe pământ. Indiferent cum este acea viață, indiferent în ce formă se petrece acea viață, procrearea este supremul act al perpetuării vieții. Noi, oamenii, din toată lumea, am definit prin cuvinte momentele din viața noastră legate de perpetuarea speciei umane. În particular a familiei noastre. Așa a apărut noțiunea de familie, noțiunea de soț, noțiunea de căsătorie.
Acceptarea deformării abuzive, pentru considerente politice lipsite de sens, a vocabularului, a culturii populare, a Constituției și a legilor care definesc societatea este inacceptabilă.
Suntem în fața uneia dintre cele mai mari agresiuni asupra societății comise de persoane care sunt un rebut social, persoane rupte de cel mai important scop al vieții: procrearea. Acceptarea de către parlamentarii români, de către partidele politice a unei astfel de degradări sociale este de nepermis.
Nu pot să nu atrag atenția și asupra „dreptului” partidelor politice de a accepta o astfel de porcărie. Ar fi bine ca politicienii să se uite în Constituție. La articolul 8 alin. (2) din Constituție se spune așa:
Partidele politice se constituie și își desfășoară activitatea în condițiile legii. Ele contribuie la definirea și la exprimarea voinței politice a cetățenilor, respectând suveranitatea națională, integritatea teritorială, ordinea de drept și principiile democrației.Eu unul nu cred că membrii și simpatizanții PNL sunt de acord cu cererile LGBT.
Fac o precizare foarte importantă. Recunosc acestei comunități catalogarea ca minoritate sexuală, sunt de acord că au dreptul să trăiască împreună, sunt de acord că pot încheia o convenție civilă sau mai multe pentru a se reprezenta unul pe altul (o formă de mandat, de exemplu), sunt de acord cu faptul că nu trebuie să fie discriminați la angajare sau în orice relație cu instituțiile publice sau de interes public dar nu sunt de acord cu degradarea socială pe care o propun. Familia este familie și este formată din soț, soție și copii. Căsătoria este o uniune în vederea întemeierii unei familii. Nu au ce căuta aici cei din comunitatea LGBT. Ei nu au ca scop procrearea ci satisfacerea unei plăceri sexuale. Traiul în comun este alegerea lor pentru afecțiunea către o persoană anume. Prin căsătorie, LGBT-iștii fac o șmecherie. Introduc noțiunea divorțului. O altă instituție socială care urmează a fi distrusă. Pentru că unul dintre motivele de divorț, astăzi, este cel la neputinței unuia dintre soți de a procrea. În cazul unui „familii LGBT” nici nu se mai pune problema !
Am văzut declarația lui Asztalos Csaba, Președintele CNCD. Să îmi fie cu iertare, omul este absolut pe lângă. Este inadmisibil pentru un demnitar să folosească cu atâta lipsă de respect și să deformeze noțiunea „familie”. Este de o cumplită superficialitate.
Îmi pun problema și cu privire la personalul MAE care a participat la Comisa ONU și a votat împotriva Rezoluției. Este inadmisibil și faptul că MAE nu și-a cerut scuze față de poporul român iar acea persoană încă mai este în funcție.
Vreau să văd părerea partidelor politice. Mai ales a PNL care, alături de Președintele Klaus Iohannis promovează un program pentru creșterea natalității !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Vor fi șterse comentariile care depășesc limitele dialogului civilizat sau care pot fi catalogate ca spam.