miercuri, 6 iunie 2012

Împotriva lui Onțanu, la Sector 2 București


Mă bucură faptul că prietenul meu Dan Cristian Popescu continuă campania de lămurire a populației asupra adevărului cu privire la Neculai Onțanu, acest așa-zis general al Armatei Române, devenit târfă politică.

Dan are în față o situație dificilă. USL nu și-a făcut campanie până acum în acest sector, sondajul de la CURS arată că Onțanu a beneficiat enorm de pe urma situației neclare din cadrul USL. Dragoș Frumosu, candidat al USL din partea PSD, nu a fost ajutat de PSD pentru a demara în forță campania și, atunci, nu mă miră faptul că am ajuns la situația incredibilă ca PNL să se implice, având la bază suportul popular de care beneficiază Dan Cristian Popescu. Este totuși bine. Pentru Dan este o bună ocazie să mai adauge niște procente la popularitatea pe care o are în rândul populației din sector, este bine pentru că eu mă gândesc la el ca la un viitor parlamentar.

Dacă lumea ar conștientiza care este adevărul cu privire la modul în care au fost folosite fondurile primăriei ar cere anchetarea lui Onțanu și nu l-ar mai vota. Chiar dacă Onțanu are o poziție, înainte de alegeri, foarte bună, sper totuși la un scor bun pentru Frumosu și, de ce nu, un consiliu dominat de USL.

4 comentarii:

Biliuţă spunea...

Din câte îmi amintesc eu, Dan Cristian Popescu era, la un moment dat, "în cărţi" pentru a candida la primăria de sector. Cred că s-a făcut o greşeală în privinţa lui.

Crăciun Florin spunea...

Biliuță,

Corect. Însă Sectorul 2 nu era al PNL. Asta este. Și la 3 am avut în intenție pe Florin Alexe, dar dacă a fost al PSD ... nu mai ai ce face. Când se împarte „tortul” trebuie să accepți felia care îți revine.

Anonim spunea...

Din cate am vazut in aceasta campanie la Sectorul 2 se practica blatul in stil mare.Daca e sa ne uitam la popularitatea pe care o are USL in Bucuresti ne vom da seama ca si acest sector putea fi castigat,cu o campanie mai agresiva.Oricum,din toate sondajele,USL va obtine jumatate plus 1 din locurile Consiliului local de la S.2.

Cristi

Crăciun Florin spunea...

Cristi,

După părerea mea, renunțarea la Dan Cristian Popescu pentru Sectorul 2 a fost o eroare. Dan era în creștere. Dar au prevalat interesele de partid. Frumosu a fost băgat la înaintare de PSD pe considerentul că va face ceva popularitate pentru viitor, o eventuală candidatură la parlamentare. Cred că PSD se gândește la Onțanu în varianta în care UNPR se destramă. Dacă USL ia consiliul local, Onțanu va fi obligat să țină cont de acest lucru. Dacă în consiliu vor fi mai mulți pesediști, atunci este posibil ca PNL să se gândească, forțat, la alegerile locale din 2016.