vineri, 26 februarie 2010

M-am inselat.

M-am inselat. Cristian Diaconescu a plecat din PSD si va ramane, se pare, bun plecat. Zvonistica il duce la PD-L dupa o nesemnificativa trecere prin antecamera Oprea.

Alt pesedist detestabil, pentru mine, Marian Sarbu, isi negociaza ramanerea in PSD. Nu mi-a placut tipul, nu imi place si nici nu cred ca imi va place vreodata. S-au adunat prea multe nemultumiri de-a lungul timpului. In fine. Dupa cate se pare si Sarbu se va alatura PD-L. Ii ofera functia de ministru si ii da posibilitatea de a continua sa produca raul in domeniul muncii pe care l-a inceput ca ministru PSD cu ani in urma.

Geoana santajeaza partidul iar Nastase ii raspunde. Urat. Dar era de asteptat.

Gata cu PSD. I-am dat suficienta atentie pentru a arata ca stiu de existenta acestui partid. Nu este pentru mine.

6 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Da, si mie mi se pare urat si murdar ce se intampla pe acolo. Geoana santaseaza (desi, din zvonuri, aud ca nici nu il mai intereseaza isi aranjeaza altceva) insa nici cu Nastase nu mi-e rusine. Incepe sa redevina ce-a fost... Si spunea ca si-a invatat lectia. Eh.. Pesedistii nu sunt pentru noi. Nu, nu!

Crăciun Florin spunea...

Corect Lilick. Nu sunt pentru noi. Nici nu au fost !

Dan Patrascu spunea...

Pai problema sta in felul urmator. Crearea unui partid de stanga este opera lui Basescu. NU am indoiala ca vrea sa-si creeze si un asemenea partid marinarul. Oricum viata partidului va fi foarte scurta, dupa care va fuzione cu PDL dupa modelul PLD in 2006.

Crăciun Florin spunea...

Posibil sa ai dreptate, Dane. Are nevoie de un astfel de partid pentru a destructura PSD. Vrea sa lase in curtea lui Iliescu si Nastase doar niste urme ale "gloriei trecute". Destructurarea PSD va pune la adapost PD-L pentru un numar mare de ani, 5-10, astfel incat, pe timpul vietii lui, sa aiba garantia ca PD-L va ramane suficient de mare pe scena politica. In plus, se evita, cat se poate, orientarea unor personalitati sociale catre PNL, partidul cu care PD-L se lupta pentru ocuparea locului dreptei.

Dane, am citit blogul tau si mi-a placut. L-am adaugat la lista de bloguri care merita.

mos alecu spunea...

De ce-o fi plecat Diaconescu...mi-e neclar...
Dar Sirbu se pare ca a plecat pentru ca nu a fost lasat sa-si lege si el numele de niste legi...Adica ce, numai Lupu (cu legea retrocedarilor paminturilor) si Tanasescu (cel cu codul fiscal) sa intre in istorie cu niste legi care afecteaza o majoritate semnificativa a populatiei Romaniei? El,M.Sirbu,nu poate face ceva la fel de important?
Si a facut...legea unica a salarizarii si legea unica a pensiilor...Numai ca, fata de celelalte doua legi,lui i-au iesit doua caricaturi de legi...Ca sa fim corecti, la faultarea legii salarizarii unice a contribuit,din plin si hotaritor, pd-l-ul,prin oprirea intrarii ei in vigoare inca din 2010 (inclusiv cu nivelul de 705 lei pentru coeficientul 1 al scarilor de salarizare (cu acest coeficient nu mai apareau nemultumirile legate de micsorarea salariilor...pentru ca p.limea citeste totalul, nu cum se ajunge la el).
Cit despre legea unica a pensiilor...asta loveste in toate directiile,iar pe cei cu asa-zisele legi speciale ii face praf...culmea fiind ca nu aduce nici-un profit statului pe termen scurt. Ca,peste ani si ani de zile,va duce la reducerea cheltuielilor cu pensiile (prin reducerea sumelor platite beneficiarilor) se putea realiza si la vremea respectiva, fara sa-i faci sa sufere si pe cei de azi...
Si cind te gindesti ca pe cind era ministru in guvernarea Nastase (stiu ca nu va place...dar...) era coerent in exprimarea ideilor si masurilor pe care avea de gind sa le implementeze...dar, de cind s-a 'portocalizat',parca i-a luat dumnezeu mintile...se exprima exact ca toti guristii basebocseitani...nimic logic,totul numai lozinci...

Freddye spunea...

Mai tine minte cineva ce echipa formau Simona Marinescu si Marian Sarbu la Ministerul Muncii,in vremurile bune..Tot ce ating neoprotestantii lui Base se transforma in murdarie..care se va aduna in curtea lor..Florine ,sa incercam urmatorul rationament,cu voia ta,colega :
-daca ,ceea ce a parut ,initial o incercarec reusita de a destructura PNL-ul ,prin plecarea greilor acestuia la PD-L,ei bine ,daca acesta incercare a marit procentele PNL-ului ,de ce sa nu dam aceasta sansa si PSD-ului..
-exista viata si dupa moarte dragii mei..Pana si PILAT se dadea cu apa de gura pe maini,dupa ce manca usturoi..