luni, 15 noiembrie 2010

Petiția pentru demiterea Robertei Anastase

Deputații PNL au inițiativa unei petiții on-line pentru demiterea sinistrei manechine cocoțată în fotoliul de Președinte al Camerei Deputaților.

Semnarea petiției se poate face aici.


Textul acesteia este cel de mai jos:

„După 20 de ani de la Revoluţie, democraţia şi statul de drept sunt batjocorite de către PD-L.

Camera Deputaţilor este condusă prin minciună şi furt.

Roberta Anastase, preşedintele acestei instituţii, al treilea om în stat, săvârşeşte abuzuri după abuzuri, încălcând Constituţia şi legea de funcţionare a Camerei Deputaţilor, iar actuala majoritate parlamentară PD-L-UDMR face zid în jurul ei, girându-i toate aceste ilegalităţi.

Furtul de la votul pe legea pensiilor nu este singura ilegalitate. Este cea mai cunoscută datorită mediatizării subiectului.

Roberta Anastase este o recidivistă patentată. Astfel:

1. Fură voturi, iar în cazul adoptării Legii pensiilor este cu atât mai grav cu cât numărul persoanelor prejudiciate este de ordinul milioanelor;

2. Protejează corupţii PD-L – La dezbaterea raportului Udrea a blocat lucrările Camerei Deputaţilor pentru a o feri pe aceasta de trimiterea în judecată;

3. Măsluieşte voturi atunci când deputaţii PD-L chiulesc de la şedinţă când se votează legi importante. De exemplu: modificarea statutului funcţionarilor publici, pentru a da banii ţării pe mâna clientelei politice pedeliste;

4. Nesocoteşte voinţa electoratului şi încurajează corupţia politică, ajutând la crearea de partide politice în Parlament deşi nu au participat la alegeri.

Pentru toate aceste fapte foarte grave care reprezintă un atentat asupra democraţiei, noi, deputaţii liberali cerem demiterea Preşedintelui Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase. Nu acceptăm în fruntea Camerei Deputaţilor, o persoană care, deşi fură, nu plăteşte pentru fapta sa, ca orice cetăţean.

Semnează pentru ca hoţii să plece!

Eu, cetăţean român, nu vreau să fiu reprezentat de un hoţ!
Poate semna oricare român care se simte trădat de portocalia Roberta Anastase în funcția de Președinte al Camerei Deputaților.

Petiția va arăta câți dintre noi, românii, simt, cu adevărat, dorința de a trăi într-un stat democratic.

4 comentarii:

Petrisor spunea...

Cred ca daca facem un miliard de petitii, degeaba, aceasta infractoare nu va pleca din fruntea Camerei

Crăciun Florin spunea...

Petrișor,

Ai dreptate. Finalitatea unei petiții nu este, întotdeauna, cea dorită. În acest caz, Roberta Anastase nu se teme. Este susținută de o majoritate parlamentară. Totuși, are și petiția asta meritul ei. Este un exercițiu de solidaritate cetățenească.

ADRIAN spunea...

am semnat dar ar fi trebuit sa primesc mailul in vederea confirmarii. nu l-am primit. poate nici altii nu l-au primit si de aceea lista e atat de scurta pana acum - doar 150 persoane.
poate trebuie intai verificate semnaturile de catre securisti ...

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Am semnat și eu, ieri, azi am verificat lista. Nu eram. Am încercat să mai semnez odată (considerând că am făcut ceva aiurea). Mi-au dat mesaj că am semnat odată ! Așa că ...