marți, 5 iulie 2011

La o conferință

Ieri seară am fost la prima conferință, dintr-o serie, organizată de Institutul de Studii Liberale „I.C.Brătianu” unde invitatul special a fost prof. Lucian Boia. A vorbit despre elita intelectualității românești în perioada dintre anii 1930-1950, anii fiind jaloane relative. Cartea urmează a fi finalizată în septembrie și tipărită, din câte am înțeles eu, la „Humanitas”. O aștept. Mi-a trezit curiozitatea.


Preiau de la Lilick ce nu am eu. Încep cu imagini ale participanților.



O parte din expozeul profesorului Boia.



Se cuvine a mulțumi pentru imagini lui Marius Rizea.

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Din pacate se aude prost. Altfel scoteam mai multe filmulete, dar chiar nu se aud bine. Pozele sunt insa de exceptie. Marius s-a specializat fenomenal. :)

Crăciun Florin spunea...

Și Boia vorbea cam încet. Mai ales când apela la paranteze (unele foarte interesante). Cu urechea lipită de difuzor înțeleg totul.

Marius este o comoară. Este cel mai bun. Clar.