marți, 7 iunie 2011

Niște gânduri

De ceva vreme nu sunt în apele mele. Eu îi spun lene. După alte alea se numește disconfort. Generat de ... mai multe. Vârsta este însă principalul motiv. Nu mai sunt zglobiu ca în tinerețe. Asta este.

Am sta mai mult pe la Tv. În afara emisiunilor informative am privit și niște filme. Cele istorice cu predilecție însă nu am ocolit SF - urile. În rest ... nulități editoriale. Pentru tot poporul.

Politica a intrat în viața mea cu picioarele. Sunt, la fel ca mulți alții, una dintre persoanele care trăiește cu sabia deasupra capului. Ce va fi mâine ? Sursa mea de existență va mai exista sau va dispărea pentru că, nu este așa, Băsescu va găsi de cuviință că existența ei este un atentat la siguranța națională. Iar interesul național este, după mintea îngustă a ipochimenului de la Cotroceni, un echilibru contabil între ce și-a propus Băsescu ca venituri la bugetul consolidat al statului și ce cheltuie Băsescu și acoliții lui din Guvernul României din același buget în interesul sponsorilor lor politici și a membrilor partidului. Fiind mari cheltuielile cu acoliții, trebuie să taie, mereu și mereu, din sumele cu care statul este îndatorat către proprii cetățeni. Și taie. Taie panarama într-o veselie. Iar presa vine zilnic cu exemple clarificatoare cu privire la jaful practicat de PD-L asupra țării și cu nemele jefuitorilor în clar. Pe lângă Stoica, Stolojan, Boureanu, Negoiță și alții a fost pusă pe prima pagină și Elena Udrea. Iar de unde nu te aștepți apar nume pedeliste de mai peste tot.

Am marea banuială că eu, la fel ca alții, am ajuns să bag banii în pușculița PD-L cumpărând bunuri și servicii de la oamenii PD-L. Cumplit. Nu că sunt mari cheltuielile, ci că existența mea este condiționată de contribuția financiară pe care o am față de acest partid corupt. Mă gândesc, foarte serios, să îi identific pe pedeliștii de pe piață. Să încerc, în limitele mele, normal, să nu mai bag banii în buzunarul lor. Este cutare magazin sponsor al PD-L. Îl șterg de pe listă. Va fi greu.

O să încerc. O să pun aici, în pagină, pe cei pe care îi găsesc. Poate dau de gândit și altora. Trec să fac un embargou asupra pedeliștilor. Iar relațional ... sunt pentru mine persoane non-grata. Scurt.

2 comentarii:

ADRIAN spunea...

pe strada pe care am stat au supravietuit, in mod miraculos, trei chioscuri din tabla. la momentele electorale sunt toate pavoazate cu afise portocalii cu Poteras. fireste, e o coincidenta :)

Crăciun Florin spunea...

În mod sigur, Adrian. O simplă coincidență.