miercuri, 14 iulie 2010

Precizările lui Varujan Vosganian

Varujan Vosganian ne-a invitat să ne furnizeze unele informații cu privire la procesul său cu Tucă&Turcu&JN.

Am fost la întâlnire și m-am lămurit. Semnalul lui de alarmă privind implicarea unor structuri ale statului, plătite din banii noștri, pentru compromiterea reputației unor politicieni situați în opoziție cu Traian Băsescu și „asociații” are fundament.

Detalii despre întâlnirea cu Vosganian are Lilick, Alexandru, Zeus (în stilu-i caracteristic), Theodora iar Șoim press ne pune la dispoziție materialul video de mai jos și fotografiile realizate. În plus, Șoim press preia și informația de la realitatea.net de acum 4 zile.

Nu mai găsesc eu sau nu mai am răbdare să caut, dar și EvZ a dat o știre în acest sens însă a băgat și o șopârlă în sensul că serviciile nu au confirmat existența în evidența lor a „spionului” Varujan Vosganian pe motiv că ... ar mai fi activ ! Înțeleg că fițuica portocalie joacă încă la murdărirea imaginii liberalului Vosganian din cauza ... interesului de stat băsescian. Stăpânul de la Cotroceni trebuie să se simtă plăcut impresionat de eficiența slujbașului cu epoleți de la fițuica portocalie.

Suntem în fața unui caz real, „beneficiarul” fiind Traian Băsescu. Stilul este deja cunoscut. Denigrarea adversarilor politici cu sprijinul media și al pupincuriștilor membri ai „elitei intelectuale portocalii sau portocalizate” s-a practicat intens. Au ieșit în evidență, în timp, Turcescu, Tapalagă iar acum Tucă „show” (pentru mine este o noutate). Complicată situație. Tucă a făcut un serviciu uriaș lui Băsescu. Poate că mai practică încă pupinbăsismul iar noi nu știm. Sincer, mă gândesc dacă nu este implicat și „mogulul” Voiculescu, chiar dacă nu îmi vine în minte nici un motiv pentru care Voiculescu ar participa la ponegrirea lui Vosganian. Dar mai știi, încurcate sunt căile politicii.

Cum se face că acest Turcu, fost ofițer al serviciilor de informații, apare ca la comandă, se duce întins la Tucă și JN, face niște declarații incendiare și apoi dispare ?! Turcu „dă din casă” iar serviciile noastre dragi tac ca „porcu'n păpușoi”. Ies la iveală abia după ce Vosganian cere o nouă confirmare a situației sale „securistice” și mai ales după ce preia conducerea a două ministere deosebit de puternice - finanțele și economia. Nu a fost bun pentru CE dar a dovedit excelență în administrarea celor două ministere ! În timp, tot ce Turcu, prietenarul lui Tucă, a colportat nu a fost confirmat. La proces, Tucă a făcut joc de glezne iar Turcu ... ei bine, marele patriot securist de bine în slujba lui Băsescu este dat dispărut prin spațiul american.

Concentrarea asupra lui Varujan Vosganian este prea evidentă iar rezultatul obținut - renunțarea lui Vosganian la candidatura pentru postul de comisar european - mă face să mă gândesc că s-au folosit toate mijloacele la dispoziție - specifice serviciilor de informații - pentru împiedicarea finalizării acestei candidaturi. Iar Băsescu nu poate fi scos din mârșava schemă.

Va trebui să ne hotărâm odată: mai acceptăm acest stil băsescian al denigrărilor sau nu ?! Dacă îl lăsăm pe Băsescu și ai lui să își facă în continuare de cap atunci ne vom trezi că nici un român nu este curat. Iar realitatea ne arată că este doar sugestia portocaliilor - ei fiind pătați și se zbat să ne demonstreze că așa este ! Realitatea este alta.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sa traiti domnule Craciun!
Permiteti sa raportez: Si eu am scris despre intalnire. :)
http://theodora0303.wordpress.com/2010/07/14/varujan-vosganian-trage-un-semnal-de-alarma/

ADRIAN spunea...

regret ca nu am putut sa particip dar sunt pe teren in Sibiu la masuratori ...
maine poimaine cu asa presa as putea fi in situatia sa se interpreteze ca m-am dus sa "iau masuri" :))

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Bună observația !

Anonim spunea...

Sa traiti, nu pentru asta am raportat.
Nu am vrut sa se creada ca nu respect "regulamentul" :)
Am aflat de la tata (ca eu nu am facut armata) ca se pedepseste aspru. :D
O seara buna!