marți, 11 ianuarie 2011

Pensia micșorată

Mi-a venit pensia „băsesciană”, a intrat în cont. Micșorată cu 52%. Urmează să primesc și „decizia de pensionare” băsesciană și talonul. Iar eu trebuie să trec la acțiune.

Voi contacta, normal, avocații pe care îi cunosc. Probabil că voi fi contactat și de alți colegi care au primit această bucurie în vederea unei acțiuni comune. Pentru informarea colegilor de breaslă care mă vizitează pe blog voi pune ceea ce fac. Nu strică să ne consultăm.

Să fie clar, pentru mine, pedeleii și aliații lor de azi sunt dușmani. Indiferent cum îi va trata pe unii sau pe alții politicienii din PNL. Iar dușmanii pot fi tratați doar într-un singur fel.

10 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

O sa castigati in instanta, Florin. Bafta!

Hendrix spunea...

Sa stii ca nu ma surprinde vestea data de tine! Invitata la A3, doamna Anghel ne-a anuntat ca sotul ei, colonel MApN parca, a primit tot azi vestea ca i s-a injumatatit pensia militara, de la 2000 si ceva la putin peste 1000 de lei. Si n-a fost un caz singular, multi colegi ai sotului ei au primit pensia injumatatita.
Nu stiu ce sa zic! Astia cred ca mizeaza pe faptul ca pensionarii militari sunt putini si ca nu vor iesi in strada. Nu stiu in justitie cu cata celeritate se vor rezolva procesele, ma tem ca vor dura mai mult decat vor sta pedeleprele la guvernare. Singura solutie mi se pare organizarea de proteste violente, aratarea tuturor minciuna portocalie cum ca pensiile militare mai mici de 3000 de lei vor ramane neatinse. Curaj si succes!

Shadow spunea...

Dle Florin

Va urez bafta. Daca nu se poate cu frumosul tovarasii de la putere vor invata "de nevoie" cu "uratul".

Anonim spunea...

calculata la veniturile reale sau la salariul mediu ? si parintii mei asteapta decizia, de aceea intreb ...

Crăciun Florin spunea...

Lilick,

Mulțumesc mult. O să câștig dar ... în timp.

Crăciun Florin spunea...

Hendrix,

Vom ieși și în stradă. Cei care mai pot.

Eu am știut că îmi va scade pensia, nu știu însă celelalte efecte. Pentru că sunt și efecte colaterale, tot în minus, mai ales sub aspectul asigurărilor și nu numai.

Desființarea pensiei de serviciu elimină o parte importantă din statutul nostru de militari în rezervă sau retragere. Pentru că acele așa zise drepturi (gradul militar, portul ținutei etc.) sunt legate, prin lege, de pensia de serviciu.

Crăciun Florin spunea...

Mulțumesc, Shadow.

Crăciun Florin spunea...

Anonim,

Indiferent cum au calculat-o, ei au eliminat din conținutul pensiei o serie de drepturi specifice activității desfășurate și poziției socio-profesionale avute la pensionare. După ce am văzut cuantumul la care s-a ajuns în diferitele situații, concluzionez că s-a folosit ca bază de calcul salariul mediu pe economie.

Anonim spunea...

pensiile au fosr calculate , inca din lunile octombrie si noiembrie , avand la baza salariul mediu brut ( ilegal , fapt ilegal ). inclusiv pentru cei 6500 pensionari MAI , care au trimis documentele doveditoare , conform legii ( ilegal , din nou ).
din nefericire , la acest furt coordonat , au participat si unii colegi de ai nostri ( unii char au lucrat in acelasi birou cu dumneavoastra , la constanta ).
eu am facut plangere penala impotriva tuturor celor care au raspuns , conform legii , de dosarul meu .
am primit raspuns doar de la DNA , mi-au aceptat plangerea si este in lucru ( am prezentat si probe privind actiunea coordonata intre unitatea emitenta si casa de pensii pentru a nu elibera adeverintele in timp util ) .

nu ii iert pe cei care au uitat ca am fost colegi ,

cosmin gafincu

Dan Tanasa spunea...

Succes in instanta! Nu ii lasati sa isi bata joc de Dvs.!