duminică, 12 iunie 2011

Ieri la Sala Palatului

Ieri am fost la Sala Palatului. M-am întâlnit cu blogerii liberali și cu o parte dintre colegii liberali din S3, în special cu cei din grupul seniorilor liberali. Lucrețiu, liderul de grup era la Pitești. Am încheiat ziua de activitate la o bere, draft, bună.

Viziunea USL cu privire la administrația publică a fost prezentată de Victor Ponta în fața unei săli arhipline. Majoritatea celor prezenți era formată din reprezentanții USL în administrația publică. Din acest motiv prezentarea proiectului USL a fost adecvată dorințelor, așteptărilor, speranțelor, disperărilor, nemulțumirilor celor prezenți față de guvernarea portocalie a dezastrului național.

S-a încheiat cu Imnul României, devenit, prin strofele sale, atât de actual:

"Desteapta-te, romane!"

Desteapta-te, romane, din somnul cel de moarte,
In care te-adancira barbarii de tirani!
Acum ori niciodata croieste-ti alta soarte,
La care sa se-nchine si cruzii tai dusmani!

Acum ori niciodata sa dam dovezi in lume
Ca-n aste mani mai curge un sange de roman,
Si ca-n a noastre piepturi pastram cu fala-un nume
Triumfator in lupte, un nume de Traian!

Priviti, marete umbre, Mihai, Stefan, Corvine,
Romana natiune, ai vostri stranepoti,
Cu bratele armate, cu focul vostru-n vine,
"Viata-n libertate ori moarte!" striga toti.

Preoti, cu crucea-n frunte! caci oastea e crestina,
Deviza-i libertate si scopul ei preasfant,
Murim mai bine-n lupta, cu glorie deplina,
Decat sa fim sclavi iarasi in vechiul nost' pamant! 
Prezentarea proiectului USL

Dezvoltareregionala-proiectUSL
În final a vorbit Crin Antonescu. În spate, acolo unde am stat tot timpul, am putut observa reacțiile. Faptul că liberalii îl susțin pe Crin nu este o noutate. Mi-a plăcut modul în care au reacționat pesediștii. Conchid că au o o mare simpatie față de Crin. O simpatie care se aude în timpul discursului acestuia. Oamenii cred, la fel ca noi, că avem în Crin Antonescu un lider care ne poate reprezenta.

Discursul lui Crin a fost adresat lor, celor care reprezintă USL în administrația publică. A fost un discurs special care a dat, celor din sală dar și celor din țară care au urmărit Antena 3, Realitatea Tv și nu numai, nu doar speranțe ci și garanții: el, Crin, va candida la Președinție iar Victor Ponta va fi premierul USL; cu PD-L nu se va mai purta nici o negociere (pedeliștii nu sunt nici buni și nici răi, sunt pedeliști); după ajungerea USL la putere vor fi îndreptate nedreptățile demente ale tandemului Băsescu-Boc etc.



Acțiunea a fost o reușită. Chiar dacă Băsescu s-a grăbit să contracareze această acțiune a USL nu i-a reușit.

6 comentarii:

ADRIAN spunea...

Mi-a placut discursul. Cel mai mult mi-a placut chestia aia cu "exista lege si dupa Traian Basescu" :)
Altfel, cum spuneam si la Lilick, nu sunt prea convins de acel document refereitor la administratie pentru ca nu inteleg de unde si cum a aparut in primul rand. Apoi nu stiu de ce ... Pe ideea ca nu vad neaparat de ce ar trebui sa-mi schimb masina pentru ca nu merge bine din cauza uleiului si al benzinei extrem de proaste ori pentru ca n-am inlocuit dinste piese de schimb pe acolo pe unde ar fi trebuit.

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Eu răsfoiesc documentul acum. Am luat și o copie de la organizatori. Nu are nimic de a face cu tâmpenia aruncată de Băsescu-Boc pe „piață”. Eu bănuiesc că Băsescu a știut mai multe despre documentul USL și a ieșit înainte cu o tâmpenie, oarecare, prin care să aibă inițiativa. Dar a eșuat.

Crin a avut mai multe în discurs. Cel mai mult au animat sala referirile dure la adresa lui Băsescu, Boc și PD-L. Când a categorisit PD-L ca „sectă”, de ex. Dar au fost și altele.

Păcat că nu te-am găsit pe acolo. Schimbam o vorbă-două.

Lilick Auftakt spunea...

@Adrian, proiectul il are ca autor pe Victor Paul Dobre. Probabil mai sunt si altii, dar de el stiu sigur si el a vb si la lansare.

Anonim spunea...

Florin, te rog să-i spui lui Crin să fie prudent - şi nu mă refer politic -, atent la măsurile de precauţie personală. De ce? păi, îi deranjează, pe JĂVRIŢI, cu puterea lui de convingere a oamenilor, prin incisivitatea discursurilor referitoare la jăvriţii din sistemele de forţă, prin însăşi ceea ce reprezintă el ca lider al USL, al PNL. Am o intuiţie, un fler, ce-mi spun că vor să " lucreze" fără mănuşi, să decapiteze forţa - reprezentată prin Crin, prin impactu' electoral pe care-l produce - motrice a inaintării impetuoase a USL spre conducerea ţării, preluarea puterii, câştigarea alegerilor ce va să vie. Da, să se păzească mai mult, cel puţin până va câştiga, în mod oficial, fotoliu' prezidenţial, funcţie care îi va conferi toate mijloacele legale şi de forţă în stârpirea flagelului jăvrit, flagel ce s-a cuibărit în sistemele de forţă: parchete, servicii secrete, gardă financiară etc. Nu este nimic alarmant în ceea ce spun, dar, datorită flerului meu, puţină precauţie nu strică. Aşa că, dacă poţi, transmite-i, te rog, îngrijorările mele lui Crin. Amănuntele fac diferenţa şi orice opinie trebuie luată în seamă în atare împrejurări. În rest, se verifică tot ceea ce am intuit cu ceva timp în urmă, atunci când ţi-am spus să-i transmiţi să ignore pdl-ul, să nu mai ia în calcul nicio variantă de lucru cu aceşti bolnavi( poate de putere, poate de hoţie, poate de troglodism)ce ne conduc temporar. Ei, USL-ul, sunt pe drumu' cel bun. Aşa că... Succes, tuturor! Întreaga consideraţie,
Silviu cel necăjit

Crăciun Florin spunea...

Dragă Silviu,

Voi face precum spui. Îi voi transmite lui Crin, prin orice mijloace, avertismentul tău. Cu prima ocazie voi pune acest avertisment în discuție. Ai dreptate. Nu poți ști de ce este în stare Băsescu și ai lui.

ADRIAN spunea...

@Cepeca: da, imi pare si mie rau ca nu ne-am putut vedea sa schimbam ideile astea in mod direct. La o bere amicala se asimileaza mai repede si mai placut :)
@Lilick: imi pare rau ca-mi mentin parerea, a iesit "din maneca", nepregatit, neanuntat ... cum vrei sa-i spui. In publicitate de multe ori se apeleaza la mesaje incomplete, acele "teasing" ce te fac sa astepti "dezvelirea conceptului". Si aici, ca in prea multe alte situatii, s-a produs pravalit un material vag dar detaliat in acelasi timp ce nu-mi poate lasa decat aceasta impresie. Stau, spre comparatie a sentimentului, sa-mi inchipui cum o fi sentimentul acelor femei care acuza lipsa preludiului ... Bineinteles ca acest document pare o reactie caci inaintea lui s-a aprobat tacit ceva in parlament pe aceeasi tema - deci nu stiu pozitiile PNL legat de asta si s-a facut taraboiul basescian, ca de obicei foarte bine pus la punct propagandistic, ce a suflat caimacul acestui eveniment. "Parerea mea" ...