vineri, 4 iulie 2014

O retragere de onoare. Meriți felicitări, Cristina Ancuța Pocora !

Agerpres. Comunicat de presă al Cristinei Ancuța Pocora (aici).

Congresul PNL a însemnat un nou început de drum. A reprezentat alegerea ca președinte al PNL a domnului Klaus Iohannis, dar și o nouă echipă de conducere. În plus, și cel mai important, în urma acestui proces, PNL a devenit mai puternic.

Este meritul fostului nostru președinte, domnul Crin Antonescu, că a facilitat Congresul PNL, această radiografie extrem de necesară a partidului, prin demisia de onoare dată ca urmare a neatingerii pragului de 20% fixat ca obiectiv pentru alegerile europarlamentare dar, în egală măsură, și a noului președinte al PNL, domnul Klaus Iohannis, care a deschis competiția internă și a reușit ca astăzi să fie în fruntea unui partid unit și solidar în obiectivul curajos ca PNL să dea, în acest an, primul președinte liberal al României.

În ce mă privește, voi lupta în continuare, cu toate forțele mele, pentru a împlini acest vechi deziderat al fiecărui membru sau simpatizant al PNL.

Cele 447 de voturi primite la Congres de candidatura mea la postul de vicepreședinte se constituie într-un motiv suplimentar care mă obligă la acest efort.

În același timp, consider absolut firesc să-mi asum nereușita personală în aceste alegeri interne.

Faptul că nu am primit sprijinul majoritar al colegilor pentru obiectivul propus este de natură, în percepția mea, să genereze pe viitor o posibilă lipsă de legitimitate a coordonatorului Departamentului de Comunicare al PNL și a Purtătorului de cuvânt.

De aceea, pentru a evita o astfel de situație, cred că este de datoria mea și un gest necesar de decență să mă retrag din aceste funcții.

A fost cea mai mare onoare pentru mine să pot vorbi în numele unui partid-instituție așa cum este Partidul Național Liberal și le mulțumesc tuturor colegilor pentru încrederea acordată și sprijinul constant!

L-am asigurat pe președintele PNL, domnul Klaus Iohannis, și îi asigur, pe această cale, pe toți colegii că, indiferent de poziția din partid, voi munci la fel de mult și voi rămâne la fel de implicată în construcția celui mai puternic Partid Național Liberal de după Revoluție.

4 iulie 2014

Deputat Cristina Ancuța Pocora

S-a tot vorbit, s-a tot bârfit pe tema demisiei sau demiterii purtătorului de cuvânt al PNL, Cristina Ancuța Pocara și alegerea unui nou purtător de cuvânt de către noua conducere. Cristina și-a asumat eșecul în alegerile interne și a demisionat. Merită felicitată. Acum, să fiu cinstit, sper să nu tacă. Sper să o văd mereu în prima linie a luptei contra regimului corupt Victor Ponta sau contra birlicilor politici din jurul lui Băsescu sau Tăriceanu.

Niciun comentariu: