joi, 21 aprilie 2011

Interlopii SOV și S. Ghiță

Amândoi sunt spălați, parfumați, bine hrăniți, pricepuți în a face bani și a accepta orice aranjament pentru a câștiga. Dar sunt interlopi. Este periculos să ai o relație cu ei și, mai ales, să rămâi în acea relație.

Au ceva în comun. Traian Băsescu. De unul s-a folosit, de celălalt se folosește, încă.

Acum SOV este prioritatea numărul 1. Realitatea Tv atât de critică la adresa lui Băsescu și a PD-L în ultimul timp - pentru că mai înainte a fost pro-Băsescu până „în prăsele” - trebuie controlată de PD-L. Iar controlul se poate realiza doar printr-o cumpărare a stației Tv și a trustului lui SOV de către unul dintre susținătorii înfocați ai lui Băsescu și ai PD-L. Soluția este Sebastian Ghiță. Băiat tânăr, de viitor, cu bani, dispus să mai câștige ceva.

Sorin Ovidiu Vântu este o jigodie de om. Asta este imaginea lui publică și nu am nici un interes să cred altceva. Însă am un interes ca Justiția din România să fie imparțială și să îmi dea încredere că de voi ajunge în fața ei cu o problemă îmi va face dreptate așa cum spune legea și nu așa cum hotărăște partidul politic de la guvernare. Iar ce pățește SOV în aceste zile mă pune pe gânduri. Justiția este folosită pentru a-l determina să renunțe la o proprietate a sa în favoarea altui interlop, iubit de putere. Ceea ce este grav. Asta este impresia mea.

SOV s-a mai procopsit cu un dosar. Reclamat de „partenerul” Ghiță. Iau de la Mediafax informația. Îmi pun întrebarea: înregistrarea făcută de Ghiță este legală ? Vorbesc în sensul probei în justiție. Pe baza ei este arestat SOV ? Dacă este legală și este făcută cu ajutorul sau concursul sau complicitatea procurorilor înseamnă că undeva, în timp, când libertatea va coborî și asupra României, procurorii complici la toate mașinațiunile puterii portocalii ar cam trebui duși în fața unor instanțe judecătorești independente și imparțiale (or mai fi ?), judecați și condamnați pentru abuzuri. Pentru că am ajuns în situația în care vorbele, ele singure, au devenit probe ! Concluzia vine de la informația făcută publică cu largul concurs al procurorilor. În acest caz, până și vorbele mele de pe blog pot deveni, după acest mod de a judeca lucrurile, probe împotriva mea în caz că bețivanul de la Cotroceni și lingăii lui din PD-L au cumva de gând să își regleze „conturile” cu cei care au scris negativ despre ei.

Cei doi nu merită compasiunea publică. Sunt două jigodii care se luptă pentru un ciolan. Acum Ghiță este favorizat de Cotroceni și PD-L. Mâine va avea soarta lui SOV, pentru că în obiceiul casei Băsescu se poartă renunțarea la cei care nu mai sunt de folos, indiferent ce au făcut până atunci. Chiar dacă va pune mâna pe stația Tv, Ghiță o va da. Din jaf o „câștigă”, prin jaf o va pierde.

Niciun comentariu: