vineri, 26 iulie 2013

O lege proastă face primarii incompatibili

Agerpres. „Premierul Victor Ponta doreşte să discute cu Agenţia Naţională de Integritate (ANI) şi cu Comisia Europeană o soluţie legislativă corectă în condiţiile în care jumătate din primarii şi consilierii din România au fost declaraţi incompatibili şi au procese în instanţă”.

Avem o problemă. Mare. Dar mare de tot. Am făcut o lege care abuzează administrația publică. Care se contrazice cu bunul simt. O lege care seamănă dihonia și zâzania în țară. Cei care au lucrat la ea sau la mai multe legi care sună ca dracu sunt în Parlament.

ANI, această instituție care are ca moașe toți parlamentarii de ieri și de azi profită pentru a se evidenția. Jumătate dintre primarii țării sunt declarați incompatibili pentru că reprezintă interesele comunității, în calitate de primar, în societățile aflate în subordinea primăriei. Ca la balamuc. Trebuie făcut ceva. Trebuie ca legea care „condamnă” acest lucru să fie refăcută.

Ponta vorbește că va discuta la CE. M-am săturat. Prea mult CE. Mult prea mult. Este, până la urmă, o problemă internă. Puțin mă interesează că place sau nu CE cum îmi organizez administrația. Vreau să dau primarilor mai mult decât un salariu de mizerie, le dau, fără să mai cer voie CE. Este treaba mea. Plus că un primar președinte al unui CA în firmele locale îmi garantează un control mai bun asupra acestora în interesul comunităților pe care le conduc.

La CE șa la PE au ocazia să ajungă toți idioții europeni. Ar cam trebui să le dăm cu „flit”. Mai ales populiștilor din PPE. Niște catastrofe umane, niște habotnici „cu mânecuțe”.

Niciun comentariu: