miercuri, 2 martie 2011

Ieri am fost manipulat

Ieri am fost alături de rezerviștii SCMD. Am mers cu ei de la Academie până în piața Victoriei. Am profitat de moment și am parcurs întreaga coloană pentru a descoperi prietenii, cunoscuții ... Am făcut bine. Așa am găsit în coloană foști colegi din Liceul Militar de la Câmpulung Moldovenesc promoția 1969, mi-am regăsit foștii colegi grăniceri de la Trupele de Grăniceri și foști polițiști de frontieră. M-am regăsit cu o parte dintre colegii din minister, domni și doamne, ajunși pensionari, unii forțați din motive de reorganizare băsesciană. Oameni pentru care am o mare apreciere.

Când am ajuns acasă, la Tv, pe diferite posturi, niște derbedei de la PD-L susțineau că marșul și mitingul nostru erau o formă de manipulare politică. Vișan era la Realitatea. La Antena 3 era panarama aia de la Iași, Spânu, se pare că profesor de matematică, individ care începe să îmi provoace din ce în ce mai mult o scârbă imensă.

Panaramele astea din PD-L nu mai au limite. Au obligat prin comportament o mare parte dintre cetățenii acestei țări ce respectau regula abținerii, după ieșirea din viața publică, ca normă de comportament în interes național la ieșirea în spațiul public pentru apărarea unor valori ce fac parte din însăși ființa unui stat. Așa s-a ajuns ca oameni de mare valoare să ajungă, la emisiuni Tv, față în față cu nulitățile PD-L. Astfel că zi de zi avem dovada celor afirmate de prof. Marga: PD-L este format și a promovat în funcții de demnitate publică oameni incompetenți, oameni de slabă calitate.

Sunt vocali, au informație însă asta nu înseamnă că au și calitate.

6 comentarii:

ADRIAN spunea...

Intr-adevar, e cu atat mai trist cu cat acestor oameni cu care ati fost in mars le dau cu tifla niste tupeisti precum aia doi de care spuneti. pentru mine este revoltator ca exista astfel de indivizi care au nerusinarea sa-ti "demonstreze" ca negrul e alb fara sa le tremure un muschi pe obraz ... de fapt care obraz ?!
Bine macar ca ati avut satisfactia intalnirii cu vechii colegi. Am facut si eu un an de liceu militar dar la Breaza asa ca inteleg (chiar daca era dupa aproape 15 ani de la promotia dvs)! :)

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Mă bucură postarea ta. Culmea, împreună cu mine, dintre cei cu care am discutat mai tot timpul, o parte au ocupat funcții de demnitate militară și chiar de stat. Oameni cu o pregătire deosebită și realizări profesionale recunoscute. Iar la Tv erau niște indivizi cenușii, pedeliști, care emiteau tâmpenii prin care apreciau valoarea acelor oameni. Este culmea prostiei.

Hendrix spunea...

Sincer, ma asteptam sa fie mai multi oameni implicati in mitingul de ieri. Nu stiu de ce, dar am impresia ca oamenii s-au cam impacat cu ideea recalcularii si asteapta un miracol din noua recalculare. Care sa ia in calcul anii lucrati si sa nu fie calculate cu salariul mediu pe economie. Oamenii trebuie sa inteleaga ca legea in sine este defectuoasa din start, pensiile militare neputand fi calculate ca pensiile civile in baza punctului de pensie.
Nu cred ca trebuie sa-i bagi in seama pe trepadusii portocalii de talia unui visan ori spanu. Stii care este rostul lor la emisiuni? Sa enerveze prin limbaj, comportament, intreruperi fara numar. Ei vor un singur lucru: sa deturneze discutiile si sa provoace, sperand ca si ceilalti vor participa la balacareala!
Stii de ce imi aduce aminte aceste vuvuzele portocalii? De armata de postaci portocalii care inundau forumul de pe Coti prin 2007-2008. Ca vechi forumist nu poti sa faci o asemanare, n'asa? Solutia o stii prea bine: ignore!

Crăciun Florin spunea...

Hendrix,

Fără a cunoaște amănunte, înclin să cred că ieri au fost la protest doar corpul ofițerilor. Eu sunt la peste 60 de ani iar alții erau la „categoria” aproape de 70 de ani. În plus sau în minus. Mulți însă erau sub 60 de ani. Mare parte dintre cei disponibilizați prin anii 2000, pentru îndeplinirea condițiilor acordului de la Viena pentru dezarmare în Europa și accederea la NATO.

Eu sunt pentru ideea expusă de tine. Alții, dintre noi, sunt de acord cu modificări ale modului de stabilire a pensiei militarilor fără însă a fi similare celorlalte categorii profesionale. Știi, după o vârstă, oamenii nu mai acceptă alte idei. Am constatat pe pielea mea la întâlnirile pe care le-am avut cu colegii militari.

Hendrix spunea...

@Cepeca Realist vorbind, nu trebuie sa-ti faci sperante atata timp cat pedeleprele sunt la guvernare. Nu exista nicio sansa ca sa dea inapoi iar in justitie lucrurile se misca greu. Dupa ce USL va ajunge la guvernare sunt convins ca ticalosia facuta impotriva militarilor va fi abrogata de urgenta. Nu stiu daca va fi chiar prima lege abrogata, caci pedeleprele si-au batut joc de TOATE categoriile sociale!
Refuz sa cred ca ai peste 60 de ani! Continui sa cred ca nu conteaza varsta din buletin ci starea de spirit! Tu sigur nu faci parte din categoria ,,după o vârstă, oamenii nu mai acceptă alte idei''. Tot respectul!

Crăciun Florin spunea...

Hendrix,

Mă măgulești.

În justiție merge greu pentru că nu avem judecători la câte cauze sunt. Făceam un calcul împreună cu niște prieteni, empiric, normal, și am ajuns la concluzia că numai pentru instanțele de muncă sunt câteva mii de cazuri pentru un judecător. Numai Legea 119/2010 a adus fiecărui judecător din țară de la tribunale câteva sute dacă nu chiar mii de cauze. Grefierii, militarii, aviatorii, diplomații, funcționarii publici parlamentari iar pe legile salarizării alte mii și mii de cauze. Practic, Tribunalele sunt sufocate. De aceea eu cred că voi avea prima înfățișare abia anul viitor prin vară dacă nu chiar în toamnă. Poate chiar mai târziu. Important este că am deschis acțiunea.

Știu că pedeleprele nu se lasă. Mai ales acum, după ce au semnat protocolul cu UDMR. Vor să ajungă la alegerile normale, în 2012. Au toate șansele.