joi, 17 septembrie 2009

A venit nr. 3

Crin comunica. Transmite direct celor care il sustine ce are de spus. A venit nr. 3 si il pun aici, unde trebuie. Am pus aceasta declaratie intr-o postare anterioara, scopul meu acum este sa arat ca exista comunicare intre Crin si sustinatori.


Traian Băsescu, în aceşti cinci ani, nu s-a ţinut de cuvânt. Şi, din punctul meu de vedere, el trebuie să plece!
newsletter numarul 3
Declaraţie de presă - 16 septembrie 2009
Ieri seară am plecat după cincizeci de minute de la începutul discursului preşedintelui. Am fost în sală, din respect firesc pentru preşedinte şi am încercat să îi ascult mesajul. Din păcate, preşedintele n-a venit pentru a da un mesaj parlamentului, ci pentru a-şi face campanie electorală. Am spus-o şi o repet: n-am mai văzut un astfel de spectacol de pe vremea lui Ceauşescu. Trăim decenii de împliniri măreţe, nu-i aşa?
Poate că ar fi trebuit să rabd până la capăt şi să îl şi aplaud la final. Nu sunt însă genul. Astfel de spectacole pline de minciuni şi de noi promisiuni mincinoase mă plictisesc şi mă dezgustă. După minciunile lui Boc despre măririle de salarii fără precedent care vor urma, a venit acest discurs al realizărilor fără seamăn.
Spunea că el nu se va lăsa judecat de politicieni, ci doar de către popor. Doar de către cei care l-au votat. Eu sunt unul dintre cei care l-au votat. Judecata mea este simplă - Traian Băsescu, în aceşti cinci ani, nu s-a ţinut de cuvânt. Şi, din punctul meu de vedere, trebuie să plece.
E foarte trist cand un presedinte la final de mandat nu se poate lauda decat cu neadevaruri, jumatati de adevaruri sau lucruri facute de altii.
Am citit astăzi un titlu în presă care sintetizează foarte bine discursul lui Traian Băsescu: „De la ţara muribundă la România perfectă". Exact asta a fost discursul de ieri.
România adevărată, cea pe care preşedintele o ignoră tot mai des arată cu totul altfel decât în discursuri triumfaliste. Iar România adevărată este a oamenilor care stăteau ieri în balcoanele parlamentului cu tricourile inscripţionate doar de cuvântul „RUŞINE", fără să vocifereze, fără să ţipe.
Am aflat, pe rând, că Băsescu este liderul providenţial, care le-a făcut pe toate. El ne-a băgat în UE, el ne-a făcut creşterea economică, el a mărit pensiile, el a eliberat presa, el a consolidat democraţia. Aşa cum am aflat încă din 2004, lui Traian Băsescu îi place să se uite în oglindă. Ieri s-a uitat din nou în oglindă şi a văzut un preşedinte bun, care a dus ţara la cel mai înalt nivel al dezvoltării din istoria sa - cel puţin asta se înţelegea din ceea ce ne-a spus. Dar şeful statului nu se află acolo ca să privească în oglindă şi să aibă fantezii despre un preşedinte perfect. Rolul său e să privească în jur, să vadă şi să înţeleagă cum trăiesc rom&ac irc;nii. Iar românii trăiesc prost - mai prost acum decât înaintea mandatului său.
Probabil că, înaintea acestui discurs, Traian Băsescu a încercat să ia pulsul naţiunii şi să vadă cum o duc oamenii. Şi s-a uitat la cei din jurul său. Da, fetele sunt amândouă realizate, cu case luxoase şi slujbe bine plătite. Fratele său are afaceri prospere şi de viitor. Doamna Elena Udrea o duce bine, de asemenea, dacă e să ne luăm după cât cheltuie ministerul său. La fel şi doamna Ridzi, şi probabil şi alţii, mai feriţi de ochii presei. Privind în jur, preşedintele a constatat că românii trăiesc bine şi s-a hotărât să anunţe acest fapt în faţa Parlamentului. Ceea ce a uitat să precizeze însă e că românii în cauză sunt membrii clanului său, cărora acest mand at le-a asigurat un trai îndestulător. Dar cum rămâne cu celelalte 20 şi ceva de milioane de români?
Continua sa citesti declaratia pe site-ul meu.

Niciun comentariu: