luni, 11 martie 2013

Băsescu vrea la Parlament.

Băsescu a făcut cerere să se adreseze parlamentului. Este constituțional. I se face voia. Mâine, marți, va vorbi în aula Parlamentului. Iar asta înseamnă că va vorbi parlamentarilor chiar dacă un mare număr dintre parlamentari au declarat deja că nu vor fi de față pentru că îl consideră ilegitim. De la referendumul din vara trecută fraudat de CCR în cârdășie de DNA și CSM.


Nu este greu să vedem și pentru ce vrea Băsescu să se adreseze Parlamentului. Iau de bază comunicatul lui din 4 martie 2013 (aici).

Va fi o temă de politică externă. Aproape sigur. Numai că eu am o altă abordare. Relațiile de orice natură cu statele membre ale Uniunii Europene sunt mai aproape de politica internă decât de politica externă, așa că aceste relații nu mai au ce căuta în portofoliul atribuțiilor Președintelui României. Probabil că se va lega și de relațiile cu Statele Unite sau Rusia, de exemplu, pentru a avea motiv să se încadreze în limitele atribuțiilor președinției.

Eu sunt curios dacă parlamentarii USL îl vor lua ca exemplu pe Crin Antonescu care nu va participa la „eveniment”.

Am citit unele comentarii care reproșează lui Crin Antonescu poziția. Că a primit voturile cetățenilor pentru a participa la toate acțiunile Parlamentului. Și da, și nu. Eu de exemplu, nu sunt de acord ca parlamentarii PNL+PC și PSD să participe la clovneriile lui Traian Băsescu. Eu i-am votat să îi ia puterea lui Băsescu, nu să i-o confirme.

Îmi doresc ca auditoriul lui Băsescu să fie compus doar din „parlamentarii” redistribuiți pe baza legii catastrofale a alegerilor parlamentare. Parlamentarii care nu ar trebui să existe în Parlament. La fel de ilegitimi ca Băsescu.

Niciun comentariu: