joi, 18 decembrie 2014

Îmi scot pălăria în fața lui Ludovic Orban. Cu plecăciune, „excelență” !

Nu mă pot abține să nu preiau, de la Agerpres (aici), declarația lui Ludovic după terminarea alegerilor.

Chiar dacă am fost în competiție cu Alina Gorghiu, în momentul în care competiția s-a încheiat sunt alături de președintele PNL Alina Gorghiu. Voi face tot ce depinde de mine pentru ca această alegere să fie confirmată și Alina Gorghiu să fie un succes pentru PNL. M-am simțit în mod evident, pentru că așa este uman, nedreptățit pentru faptul că președintele ales al României nu m-a susținut pe mine și nici nu i-am cerut lucrul acesta. Deși a avut o altă opțiune, sunt în prima linie a bătăliei pentru punerea în practică a proiectului Klaus Iohannis. Voi veghea din poziția de prim-vicepreședinte al PNL alături de președintele PNL Alina Gorghiu ca marele PNL să fie un partener solid, un partener credincios, un partener corect pentru Klaus Iohannis în îndeplinirea obiectivelor fundamentale pentru România din programul prezidențial.

Alina Gorghiu are avantajul de a fi o figură mai nouă în viața publică. Știu că o mare parte a alegătorilor și-au dorit acest lucru și acest lucru s-a realizat prin înțelepciunea colegilor mei de partid. În schimb, este nevoie și de experiență și Alina Gorghiu are experiență, iar dacă nu are suficientă experiență, întreaga mea experiență îi va sta la dispoziție. Este nevoie de o creștere pas cu pas a capabilităților, a tot ceea ce înseamnă bagajul de cunoștințe și de abilități de care are nevoie un președinte de partid. Chiar dacă el pare că nu este complet la Alina Gorghiu, vă asigur că este aproape complet, iar dacă nu este complet voi fi întotdeauna alături de Alina Gorghiu pentru a o susține.

Închei prin a transmite un mesaj către foarte mulți membri ai PNL și foarte mulți cetățeni din afara PNL care și-au exprimat susținerea pentru candidatura mea la președinția PNL. Îi rog ca așa cum o susțin eu pe Alina Gorghiu și ei să o susțină pe doamna președinte a PNL”.

Ludovic Orban așa cum îl știu. Un mare om. Un om de onoare. Un liberal adevărat !

2 comentarii:

Titus Chirila spunea...

Imi place mult de d-l Orban, l-am urmarit in ultimii 10 ani si nu mi-a dat motive sa-l dezaprob. S-ar putea sa fi fost un presedinte mai bun, cred insa ca d-na Gorghiu e alegerea potrivita pt. presedintia PNL. Orban are un nume maghiar si, desi e mai roman decat multi dintre noi, nu cred ca l-ar fi inghitit o parte a electoratului. Mie sincer mi-ar place sa vad si-un presedinte maghiar sau macar cu nume de maghiar, sa terminam odata cu subiectele interetnice.

Crăciun Florin spunea...

Așa este. Acum, cu fuziunea, Ludovic nu ar fi cea mai potrivită alegere. Nu are astâmpăr. Mai târziu însă, când ne trebuie un președinte luptător, Ludovic ar fi foarte bun.