marți, 16 decembrie 2014

Lepădarea de Satana ?!

Victor Ponta a devenit radical. Ptiu, să nu'l deochi !

A scris rectorului Universității București, Mircea Dumitru, fără a uita să fie fals. Ca om. Așa cum a fost și până acum. Scrisoarea este publică (a publicat-o el !), nu este un comunicat al Universității, ca pe un fapt divers. Ca atare, acțiunea are doar rol de promovare politică.

Stimate Domnule Rector, vă scriu pentru a vă notifica renunțarea la titlul de doctor în drept acordat în anul 2003 de către Universitatea București. Este un gest pe care trebuia să îl fac mai demult, încă din momentul apariției acuzațiilor publice cu privire la teza mea de doctorat. Nu am făcut acest lucru pentru că m-am considerat de bună credință în argumentele mele la momentul apariției contestării și nu am vrut să amestec planul pur profesional cu cel politic.

Domeniul Educației este unul fundamental și esențial nu doar pentru activitatea Guvernului, ci și pentru viitorul nostru ca societate europeană. De astăzi avem un nou ministru al Educației și Cercetării și îmi doresc ca mandatul acestuia să fie plin de succes în atingerea obiectivelor sale, fără a fi perturbat de o temă care în timp a devenit eminamente politică”.

Politrucul, tot politruc.

Plagiatul (pentru care eu am mari îndoieli, dar este treaba mea) i-a atârnat greu la reputație, fiind unul dintre motivele scăderii popularității lui și a încrederii. Hoțul este hoț și cu asta basta.

Scopul pentru care renunță este legat tot de popularitatea lui și de încredere. Nu vrea ca tema plagiatului să perturbe acțiunile ministerului învățământului ! Ca să vezi ! Câtă grijă pe Ponta. La ce va mai renunța pentru ca alte ministere să nu fie perturbate de reputația lui îndoielnică ?

Niciun comentariu: