marți, 3 aprilie 2018

Politica este ... și matematică

Încă un conflict de loialitate rezolvat. Deputatul PNL Pavel Popescu anunță despărțirea de Platforma România 100 înființată de Dacian Cioloș pentru că aceasta este, de fapt, o anticameră a partidului care urmează a fi aprobat de Tribunalul București pentru a exista, „România Împreună”.

A ales să rămână în Partidul Național Liberal. Pentru că are convingerea că în Partidul Național Liberal poate să își împlinească obiectivele politice asumate: unificarea dreptei și cucerirea puterii politice de la PSD.

Să îi dăm cuvântul:

Pavel Popescu

În 2016 am intrat în politică pentru că am crezut cu toată inima în marele proiect de unificare a dreptei. Proiect care din varii motive nu s-a materializat nici până astăzi.

Desigur, am și eu explicatiile mele, dar nu le voi expune aici deoarece, mai nou, noi politicienii aștia tineri intrați în «păcătosul» PNL nu mai avem dreptul nici măcar la opinii. Îți sare dom’le în cap electoratul neclarificat ideologic, acompaniat de veșnicii salvatori ai dreptei. Pentru că PNL-ul e «învechit, blatist, nu face opoziție și va avea soarta PNȚCD-ului», nu?

În iunie 2017 m-am alăturat platformei RO100, sperând din nou în unificarea dreptei. Privind retrospectiv realizez că platforma nu a produs mai nimic în afara unor comparații între guvernarea tehnocrată și guvernarea actuală. Deci, e limpede că platforma nu a fost construită așa cum s-a spus, ca o sursa de know-how pentru partidele de opoziție, ci a fost construită doar ca un pretext pentru crearea noului partid.

Fiind pe deoparte un susținător al fostului premier Dacian Cioloș, dar și observând cum imaginea lui este utilizată de oameni fără niciun merit, dar dat fiind faptul că sunt deja deputat al Partidului Național Liberal, îmi rezolv conflictul de loialitate generat de aceasta situație încetând orice colaborare cu RO100.

Cât despre posibilitatea învingerii acestui cancer politic, numit PSD, prin «unificarea dreptei» vă spun doar atât: în contextul următorilor 3 ani o majoritate parlamentară care să bată PSD poate fi construită doar în jurul Partidului Național Liberal. Pentru că, în final, politica este...și matematică.”

Las cititorii să se pronunțe. Este dreptul lor să judece această declarație potrivit dorințelor lor politice sau chiar de altă natură.

Eu sunt mulțumit de poziția adoptată de membrii PNL care au colaborat cu Platforma România 100 împinși de buna credință.

Niciun comentariu: