miercuri, 9 decembrie 2009

Azi este posibil sa inghit o broasca.

Foarte multe informatii vin despre liberalii adunati la sfat de taina. Unii sunt hotarati sa guverneze fara oprelisti cu Traian Basescu, altii sunt pentru varianta cu premeir dat de PNL, altii spun ca vor in opozitie, altii spun ca trebuie admis un guvern minoritar PD-L, cel putin pentru o perioada de timp.

Eu am parerea mea, am aratat-o. Dar daca liberalii vor hotara altceva ? Voi inghiti "broasca".

Decat o guvernare cu PD-L mai bine varianta cu guvernul minoritar sustinut in Parlament sub conditie.

Daca PNL alege sa ramana in opozitie, varianta lui Crin Antonescu, atunci PD-L are toate sansele sa se rupa. Este la limita. O mana intinsa PD-L de catre PNL are efecte contrare. PNL intra pe panta periculoasa a micsorarii. Primii care vor pleca sunt tinerii si alti oameni care au venit alaturi de Crin Antonescu. Mai mult, coruptia puterii ii va duce pe unii dintre liberali cu totul in barca PD-L.

Sa vedem ce vor hotari. Dupa, voi vorbi si eu ceva.

Actualizare

Se pare ca voi manca doar picioruse facute pane ! Dupa Biroul Politic National au venit vesti bune. Tariceanu o bolmojeste. Incearca sa o dreaga. Inseamna ca a luat ceva "bataita".

Crin a cerut un vot de incredere. L-a primit cu 100% (inclusiv Tariceanu, Stavarache etc.). Astept si sedinta asta si apoi Delegatia permanenta.

Stirea ceam mai buna este asta. Exclus Traian Basescu si PD-L in actuala forma si dependenta !

7 comentarii:

Marius Mina spunea...

Eu nu sunt dispus sa inghit nicio broasca , mergem cu Antonescu pina la capat.

Crăciun Florin spunea...

Of, Marius.

Crin ma are alaturi. Dar si PNL. Eu sper totusi ca liberalii, in majoritate, vor hotari cum spune Crin sau o varianta mai aproape de cea promovata de Crin.

Romeo Stavarache, lider influent la Bacau si in toata Moldova, inclina catre o guvernare cu PD-L. Nu a detaliat in ce conditii, insa a fost clar. Mai sunt cei din Dambovita care merg cu Tariceanu dar si altii de prin Banat si Transilvania. Va fi o lupta dura.

Raman la varianta lui Crin. Este cea mai curata pe termen mediu si lung. Cealalta este o balacareala damboviteana.

Dar sa vedem ce o fi.

Lilick Auftakt spunea...

Eu m-am hotarat. Inghit orice broasca pentru liberali, dar sper ca Crin isi va impune punctul de vedere.

Titus Chirila spunea...

Nu mi se pare ca pozitia PDL ar fi una solida. O fi parlamentul la cheremul lui Basescu in privinta primului ministru si a anticipatelor, doar ca in rest sunt cu totii in acceasi barca. Anticipatele lovesc la fel pe toata lumea, chiar mai rau in pedelisti. Asaltati de oportunistii de rangul doi care vad in realegerea lui Basescu o garantie a influentei partidului in viitor, parlamentarii PDL au pretendenti destui la locurile eligibile. Nu m-as grabi sa fac concesii. As ramane ferm pe una din cele doua variante: prim ministru PNL sau Iohannis. Dar ce zic eu, nici macar membru de partid nu sunt.

Anonim spunea...

EU AM VOTAT CU CRIN ANTONESCU SI AM CONTINUAT SA IL SUSTIN CREZAND CA IN SFARSIT VAD CEVA NOU SI CURAT IN POLITICA CHIAR DACA NU UNT MEMBRA PNL.DACA VA VETI ALIA CU PDL ,VETI PIERDE TOATE VOTURILE CASTIGATE PRIN CRIN ANTONESCU ,LA ALEGERILE LOCALE POATE SI MAI PUTIN IAR EU CA SIMPLU CETATEAN INDIGNAT VOI VOTA DE ACUM INCOLO PRM. IN DEFINITIV SUNT SINGURII CARE NU AU FOST LA GUVERNARE SI DACA TREBUIE UN DICTATOR DE CE NU UNUL CARE TINE CU TARA?

Florin Matei spunea...

Tizule,

Sunt liberal din martie 1990... Dar, jur că, dacă PNL intră acum la guvernare alături de PD, nu voi înghiţi nicio broască. Înghită Tăriceanu broaşte câte vrea, asortate cu scuipaţii lui Băsescu din ultimii patru ani şi cu veninul aruncat asupră-i de Boc, Udrea, Berceanu, Boureanu, Turcanca, Videanu, Balaga şi care or mai fi pe-acolo. Eu sunt un tip radical! Ori la bal, ori la spital! Prefer la spital, decât la balul mascaţilor liberali, la care să cânte orchestra condusă de cel mai malefic dirijor, Traian Băsescu. Ori linia recomandată de Crin (că impusă nu-i pot spune), ori adio PNL!

Crăciun Florin spunea...

Mai, mai ... fratilor ! Mai usor. Suntem ca niste babe care isi dau cu parerea despre drobul de sare, nenorocirile ce urmeaza a se abate asupra copilului din leagan ...

Din mai multe declaratii, mai pe dupa ora 12.00, o posibila guvernare cu PD-L, in cel mai rau caz, ar fi cu un premier de la PNL (nu "liberal" !). Parca asa s-a nuantat.

Dar, vorba lui Orban, abia Delegatia Permanenta, care va fi convocata dupa validarea sau nu a alegerilor, va hotara ce si cum.

Totusi, PNL ramane PNL si este singura solutie pentru noi.

Apropo, tizule. Fiica mea si prietenul ei sunt la fel de radicali. Incerc sa ii temperez, mai ales ca abia au ajuns la concluzia ca se regasesc, ca aspiratii politice, in doctrina PNL. Fac parte din tinerii atrasi de mesajul lui Crin, cei care au adus mai multe procente PNL in ultimul an si care constituie viitorul partidului.

Uitativa la @Lilick. Pentru PNL si ideea liberala este capabila sa inghita si broasca ! Nu cumva, de va sa fie, ne revine sarcina sa luptam din interior pentru a curata nu stiu ce pete !

Eu cred ca da. Mai mult curaj si mai multa speranta. Daca ne luam numai dupa ce barfeste presa ajungem la balamuc !