luni, 14 mai 2012

Pensia de stat. Tribunalul București.

Azi am avut termen în dosarul prin care am contestat anularea dreptului meu la pensie de stat potrivit prevederilor legii 179/2004 și recalcularea pensiei după Legea 119/2010. Casa de pensii sectorială a MAI a fost absentă.

Instanța mi-a dat cuvântul și am cerut să admită cererea așa cum am formulat-o și să respingă apărările Casei de pensii sectoriale a MAI din întâmpinarea depusă pentru că ele nu tratează fondul cauzei, ele arată doar faptul că această Casă de pensii a respectat prevederile OUG nr. 1/2011 atunci când mi-a calculat pensia. Eu nu am contestat nici OUG nr. 1/2011 și nici modul de calcul al pensiei ci desființarea pensiei de stat și anularea drepturilor mele conținute în statutul de pensionar al MAI. Eu am cerut instanței competente să  anuleze decizia de recalculare a pensiei emisă potrivit Legii 119/2010 și să impună Casei de pensii recunoașterea deciziei de pensie emisă în 2005 în temeiul Legii 179/2004.

Instanța a notat cererile mele rămânând în pronunțare.

Am observat că alți pensionari militari și ai MAI, plus alte structuri speciale, au venit cu tot felul de cereri legate de modul de calcul, de alte drepturi pe care ei le consideră că nu au fost avute în vedere prin recalculare sau revizuire. Eu consider că de voi avea câștig de cauză, revenirea la decizia de pensionare originală înlătură toate celelalte decizii emise de Casa de pensii având la bază Legea nr. 119/2010. Deciziile de recalculare, de revizuire ((am două, a doua emisă în urma unei contestații prin care cer revenirea la decizia originală constată că mai am dreptul la pensia brută la o sumă de 1 (un) leu !)) vor deveni nule de drept astfel că nu are sens să mă transform într-un procesoman.

Acum aștept pronunțarea. Cu speranță.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Postam anuntul dvs in peste 365 de siteuri de anunturi din Romania impreuna
cu o poza si adresa siteului dvs. (in siteurile ce permit acest lucru) crescand astfel numarul celor care vad anuntul dvs cu cateva sute de mii de
persoane zilnic. Noi facem aceasta munca in locul dvs.
Anuntul va fi indexat de Google rapid (cateva zile) si va fi afisat in primele pagini.
my web site > Postare anunturi - Anunturi Romania