vineri, 18 mai 2012

Coșmarul achizițiilor din PDL

Alecu Racoviceanu pune pe blog o bombă, după un interviu luat lui Dan Radu Rușanu. În cel mult două săptămâni un greu al PDL va veni la PNL.

Acum, la B1 Tv, la emisiunea lui Bădin, se fac pronosticuri. Care o fi ? Printre numele pronunțate se prefigurează Teodor Stolojan, Valeriu Stoica ... brrrrrrr. Mă ia cu frisoane. Ce naiba ! Oare trebuie „să lingem” pe cei care ne-au scuipat ?

Începe să îmi fie scârbă. Mai ales dacă este vorba despre cei doi. Mai ales. Un Valeriu Stoica revenit la PNL după ce ies azi la iveală toate tâlhăriile făcute nu poate fi decât un coșmar. Nimic nu justifică reprimirea lui în PNL. Nici Stolojan nu are o justificare. Nici unul dintre cei care i-au însoțit la plecarea în PDL. Nici unul.


11 comentarii:

Gondolin spunea...

depinde ce intelegi prin "greu". Dca aprin greu se intelege un Paleologu, de pilda, eu m-as abtine... dar nu asi zice NU. Dincolo de Paleologu (prima persoana care imi vine in minte) astept sa vad personajul inainte de a ma exprima. Cat ce priveste pe cei doi, ca tot veni vorba... am un singur cuvant: UE!

Gondolin spunea...

depinde ce intelegi prin "greu". Dca aprin greu se intelege un Paleologu, de pilda, eu m-as abtine... dar nu asi zice NU. Dincolo de Paleologu (prima persoana care imi vine in minte) astept sa vad personajul inainte de a ma exprima. Cat ce priveste pe cei doi mentionati de tine, ca tot veni vorba: UE!

Crăciun Florin spunea...

Gondolin,

Am scris în timp ce urmăream emisiunea. Între timp am citit informația pe blogul lui Racoviceanu. La Bădin era Racoviceanu care a dat de înțeles că îl știe însă portocalezii ceilalți nu. Au înaintat tot felul de variante, astea două fiind cele mai scârboase.

Nu știu dacă va fi Toader. Pentru el nu am reținere. Pentru restul însă ...

Lilick Auftakt spunea...

Nu e Toader. Eu aud zvonuri de pe la Cluj...

Crăciun Florin spunea...

Lilick,

Oare ?

Nuty U spunea...

Stimati colegi, este vorba de mine.
Vreau sa ma intorc in partidul meu de origine.
PDL nu ma mai reprezinta, de la o vreme nu ma mai regasesc in el.
Si am auzit ca vine si Traian, ca nu poate sta fara mine.
Bine v-am gasit, dragii mei!

Anonim spunea...

ce ati zice de pinalty ?

cosmin

Crăciun Florin spunea...

Vai, Nuty U, dar ai uitat drăguță că primul tău partid a fost PSD ?

Doamne feri să vrea panarama la PNL !

Crăciun Florin spunea...

Cosmine,

M-am gândit și eu la Pinalti. Dar, parcă nu este din zona de manevră a lui Rușanu. Poate Clujul să fie cel care ne „blagoslovește”, așa cum spune Lilick.

Garcia Muerte spunea...

Cristian Boureanu, vechea "flebete" a lui Crin...

Crăciun Florin spunea...

Garcia Muerte,

Tu glumești ?