luni, 7 decembrie 2009

Deziluzie.

M-am culcat tarziu, dupa 2 noaptea, cu speranta ca se va confirma victoria lui Geoana. Acum vad ca BEC ma aduce la "realitate". Se pare ca ai lui Basescu au furat mai mult decat am putut noi vota. TB = 50,43% - MG = 49,57%. Rezultate partiale.

Eu raman antibasescian. Fara nici un fel de discutie. Ma gandesc deja la PNL. Ce vor face liberalii ? Vor ramane antibasescieni ?

Victoria lui Basescu complica lucrurile. Bucuria unora ar putea sa fie ca o frectie la un picior de lemn. Se va mentine majoritatea din Parlament ? Daca da, au sprijinul meu. Daca nu ... vom trai si vom vedea. Eu nu sunt pentru o alianta a PNL cu PD-L in vederea guvernarii !

5 comentarii:

sandman spunea...

E timpul ca PSD+ PNL sa nu faca aceeasi greseala ca in 2004. Trebuie ceruta renumararea si dovedirea furtului de voturi!

ana_idu spunea...

imi doresc tare mult ca PNL sa ramana in opozitie, va putea face mai mult pentru democratie din opozitie decat de la putere in alianta cu PDL. mi se face rau daca ma gadesc la o asa alianta.

Crăciun Florin spunea...

@sandman,

Se pare ca Mircea Geoana are niste motive de a contesta votul in unele judete din Banat si Transilvania.

@ana_idu,

Corect. PNL nu trebuie sa se asocieze cu PD-L. Sub nici o forma. Daca o face, va pierde membri si sustinatori.

Vova spunea...

Sa speram ca nu vor devenii avizi dupa putere PNL-istii. Sa vedem ce o sa fie!p

sisif spunea...

Buna ziua, respectuos!

într-o zi în care sper că nu doar liberalii autentici nu se tem de muniţia aruncată prin cuvintele unui personaj care incă mai are timp să înveţe şi puterea acestora, a cuvintelor.