joi, 31 decembrie 2009

La Multi Ani !


La multi ani tuturor ! La multi ani colegilor mei din clasa "F" a Liceului Militar "Stefan cel Mare" din Campulung Moldovenesc, promotia 1969, parte din ei prezenti in poza de mai sus alaturi de dirigintele nostru, minunatul prof. Radasanu Dan. La multi ani tuturor celorlalti colegi "nasturei" din promotia noastra cu care m-am intalnit, pentru prima oara, in acest an cu ocazia celei de-a 40-a aniversari de la absolvire. Regret ca nu mai am o poza cu toti.



Un gand special am pentru prietenii care intretin blogul promotiei, in special proprietarului Nicu Scutaru dar si celorlalti care isi aduc contributia in mod substantial la dezvoltarea lui: Ilie, Freddy, Aliosa, Nicu ...


La multi ani tuturor celor care s-a declarat prietenii mei pe acest blog si tuturor celor care ajung sa citeasca si sa comenteze alaturi de mine.

La multi ani liberalilor !

La multi ani tuturor romanilor, oriunde se afla ei !

La Multi Ani !




7 comentarii:

Anonim spunea...

sunt o fosta psd-ista,acum o infocata admiratoare a lui crin. in actualul partid/psd, f greu mai gasesti oameni ca antonescu.majoritatea s-au retras si au lasat locul...are becali o expresie :)). ca atare, nu ma regasesc printre cei care-l sustin pe MG.De aceea ma "musca"putin invidia draga Cepeca,pt ca faci urari numai liberalilor.hai,te rog,ureaza si psd-ilor (unora...) aceleasi....ca si liberalilor.... :D
La multi ani,tuturor...celor de bine....si care au ganduri... frumoase....:))

Lilick Auftakt spunea...

La multi ani, draga Florin! :)

sandman spunea...

Sa ai un An Nou fericit si mai bun decit 2009!

Crăciun Florin spunea...

@fosta pesedista,

Am facut urarea tuturor romanilor insa am eu ceva, in inima, special, pentru liberali. De la psd-isti am lucrat cu Cristi Diaconescu pentru care am o mare apreciere. Si mai sunt. Plus ca sunt prieten, daca pot spune asa, cu Sorin Platon de la Cluj, un pesedist din noua generatie, inimos si de buna credinta.

Sunt si de la PSD oameni carora le adresez un sincer "La multi ani !" la fel cum sunt si de la PDL.

@Lilick,

Multumesc si iti urez, din toata inima, la multi ani !

@sandman,

La multi ani prietene ! Sa ai parte de tot ce iti doresti.

Marius Mina spunea...

La multi ani Florine, sanatate si un an cu sperante !

Nicu spunea...

Florin,
Anul 2009, care ne-a reunit la Câmpulung Moldovenesc, pe muntele adolescenţei noastre, rămâne pentru noi, 'năstureii', un an special, o amintire plăcută, peste ani o întâmplare de povestit nepoţilor.
Felicitări pentru că ai reuşit să creezi acest spaţiu de bun gust, care de altfel te defineşte, unde te pot găsi!
Anul 2010 să fie mai bun!Îţi doresc sănătate, voie bună, multă inspiraţie la scris! La multi ani!
Nicu

Crăciun Florin spunea...

La multi ani, Nicule ! Multumesc pentru aprecieri. Sa speram ca ne vom revedea oricand se poate.