duminică, 6 decembrie 2009

Hai la vot !

Hai la vot ! Hai sa stopam dezastrul in care am fost dusi, uneori cu forta, de PD-L si Traian Basescu. Hai sa ne recapatam demnitatea de oameni, curajul de a gandi si vorbi fara teama de a fi "sanctionati" pentru dorinta de a fi liberi. Hai sa scoatem din telefoanele noastre "a treia legatura". Hai sa gonim din poarta casei, de la geam, de la usa, de sub pat, din sifonier ... de prin toate coltisoarele locurilor in care traim, lucram, socializam, ne recreem neavenitii si "spionii" portocaliilor, ca sunt angajati la stat sau la privat. Hai sa face curatenie in jurul nostru pentru a putea respira, pentru a ne putea exprima, pentru a avea curajul de a investi bani, idei, idealuri, bunastare, bunavointa ...

Merg la vot pentru a da lui Basescu si PD-L "nota de plata". Am facut-o. Este destul de incarcata. Nu au ei cat fura cat am eu de votat. Negativ pentru cel care m-a transformat in "infractor" desi nu am furat, nu am hulit, nu am lovit, nu am calcat in picioare normele prevazute de lege. Negativ pentru cel care si-a capatat un obicei de a-mi impune lucruri pe care nu le doresc. Negativ pentru cel care mi-a transmis ca vointa mea nu are valoare atata timp cat el are o vointa pe care o poate impune din pozitia de demnitate publica in care, prin votul meu dat in 2004, s-a catarat. Negativ pentru cel care si-a incalcat toate promisiunile de cand a ajuns Presedintele Romaniei. Negativ pentru cel care si-a dorit si isi doreste cu disperare disparitia liberalismului si a PNL, partidul care a salvat Romania de la dezastru pana in 2008, partidul care vine si ne ofera un proiect de intrare in normalitate. Negativ pentru omul care a reusit sa incalce atat de des Constitutia incat ideea de democratie in Romania a devenit "o gluma proasta". Negativ pentru betivanul care mi-a transmis, la ultima confruntare electorala cu Mircea Geoana, ca va continua, de va ajunge Presedinte al Romaniei, sa distruga si bruma de speranta ca voi putea trai intr-o Romanie democratica in care suprematia legii sa triumfe.

Sunt atat de multe pe "nota de plata" incat spatiul unui bolg nu il poate cuprinde. Pentru a avea maine speranta trebuie ca azi sa il oblig pe trogloditul care este la Cotroceni sa achite nota. Stiu, voi vota cu Mircea Geoana. Nu este alegerea mea, dar este singurul pe care SOARTA l-a pus in balanta votului. Il voi vota cu speranta ca se va tine de cuvant. Il voi vota pentru ca plec de la prezumtia de buna credinta a celor din PSD care au semnat acorduri politice cu PNL si PNT-CD. Stiu ca dupa victoria lui Geoana vor fi mari transformari in PSD, ca vor ajunge la putere oameni care vor dori sa aiba si puterea administrativa a statului, ca vor fi frictiuni, amenintari, tradari, interpretari ale acordurilor politice care vor face ca o guvernare cu PNL si UDMR sa aiba si momente grele. Dar mai stiu ca de va fi Geoana la Cotroceni si daca acesta se va tine de cuvant cu desemnarea lui Klaus Johannis, toate posibilele sincope se pot rezolva. Mai stiu ca victoria lui Geoana va duce la curatenie in PD-L, care va trebui sa se reformeze, sa se maturizeze, sa scape de habarnistii care au distrus tara si sa incerce sa reintre in circuitul social. Enclava portocalie in care au fost tinuti pedelistii se va sparge si va da celor cu capul pe umeri posibilitatea sa scape de "vraja" drogului puterii cu orice pret.

Prin tara se petrec fapte infioratoare. Gruparile mafiote locale basesciene au atacat oamenii care au influenta asupra alegatorilor, unii au ajuns in spital cu rani grave. Nu este exclus ca pedeleii sa aiba planificate actiuni de forta pentru a impiedica votul impotriva lui Basescu si chiar modificarea rezultatelor votului asa cum au mai facut in primul tur. Sper insa ca aceste incercari disperate ale basescienilor sa fie oprite iar efectele sa nu fie atat de mari incat sa modifice semnificativ rezultatul scrutinului.

Vineri erau niste proiectii ale sociologilor care dadeau pe MG cu 54% si pe TB cu 48%. Dimineata, Basescu a transmis ca situatia este 50% cu 50%. Asa o fi ?

Eu inclin sa dau dreptate lui Mihai Voicu care are o evaluare pe blogul sau. va fi un rezultat destul de strans insa in favoarea lui Geoana cu aproximativ 400.000 voturi. Ca sa ajungem aici, trebuie sa mergem la vot pentru a obliga pe Traian Basescu sa ne achite nota de plata !

Niciun comentariu: