miercuri, 19 mai 2010

La miting.

Am fost la miting. După ce am făcut un marș-marș pentru a mă întâlni cu membrii mișcării „No Băsescu Day”. Deh, lipsa atenției m-a făcut să bat pasul între Piața Victoriei și Piața Presei Libere. Știu, cârcotașii vor spune că mișcarea face bine sănătății. Soția va fi chiar fericită că mi-am mișcat fundul și am făcut mișcare. Dar eu ? Cine a transpirat ? Eu. Așa că ...

M-am întâlnit cu prietenii în limita de timp rezonabilă. Cu mult înainte de ora 13.00, ora limită potrivit aprobării pentru desfășurarea mitingului. Pupături, strângeri de mâini, fluiere, sirene, huo Băsescu, jos Guvernul, întrebări de sănătate, curiozitățuri ... Violeții erau violeți. M-am pricopsit cu un tricou violet scos din rucsacul lui Dan de soția acestuia. Nu l-am mai dat inapoi. Eram deja transpirat. Am refuzat balonul violet oferit de ... cine oare ? Lilick ?

L-am cunoscut pe George Șerban. M-am bucurat. Îi citesc blogul dar nu ne-am întâlnit față în față. Are niște idei interesante și a promis că le va pune pe blog. Sunt de acord cu el și abia aștept postarea pentru a dezbate problema.

Lilick a scris despre minerii care au venit la miting. Oamenii care au votat cu Băsescu la indicația sindicatelor miniere care aveau un protocol cu Videanu. Le promiteau pedeleii portocalii marea-cu-sarea. Le-au dat „praful de pe tobă”. Au fost înșelați la fel ca profesorii care iau dat votul pentru cei 50% mărire de salariu, promisă de Boc cel incompetent în campanie.

După cum se vede în imaginea luată de Lilick sunt la fel ca ceilalți. Civilizați. Nu cum au încercat goarnele portocalii, Sever Voinescu și Lăzăroiu să înspăimânte bucureștenii.

De la Theodora iau alte imagini. Prima este cu colegii din gruparea „No Băsescu Day”.

Următoarea este cu polițiștii care au confecționat „scuturi de protest sindical”. M-am bucurat să îi văd.


Am trecut de două ori pe lângă ei mărșăluind cu pas vioi în căutarea „violeților români”. Am văzut și un polițist de frontieră în uniformă însă ... era singur și cam grăbit. Până să îl salut a trecut. Regret. Theodora mai are poze, eu mă opresc aici.

Ajuns acasă aflu că mizerabilul Hoară a fost trimis de partid să provoace. Că nu pot numi altfel deplasarea acestuia la mini-studioul Antenei 3 din Piața Victoriei. Slugarnicul și scârbosul pedelist a avut rolul de a sonda reacția mulțimii la vederea unui portocaliu. Deși sunt sigur că între manifestanți erau mulți portocalii, unii chiar cu carnete de partid în buzunare și poșete, Marcel Hoară era notoriu. Prin prostie, slugărnicie, pupinbăsism, avariție ... și tot ce gasiți voi mai rău despre ființa umană. Din Gândul iau un colaj cu Hoară în diferite ipostaze memorabile. În ziar găsiți detalii mai multe, pe minute, ale manifestării și imagini.

Marius Mina are o postare corectă cu privire la subiect. Prezența lui Hoară în preajma manifestanților a fost o diversiune. Noroc cu poliția lui Chiliman care a scos hahalera din mijlocul oamenilor înfuriați că cine știe ce s-ar fi întâmplat.

Preiau de la Antena 3 momentul Hoară.







Imaginile sunt sugestive. Dacă membrii Guvernului de handicapați Boc-Udrea ar fi fost în piață aveau soarta lui Hoară.

Pentru că în piață au fost sindicalisti și ne-sindicaliști, bugetari și ne-bugetari, pensionari și ne-pensionari, liber-profesioniști și alții, unii care nici nu pot fi încadrați însă cu toții români, consider că au fost reprezentați aproape toți cetățenii țării. Normal, cu excepția băsescienilor și altor portocalii care s-au repezit la televiziuni să ne intoxice cu acuzații către partidele politice din opoziție care nu vor să fie solidare cu Guvernul lui Băsescu în aceste „vremuri grele prin care trece țara, vremuri care își au rădăcinile în anul 1945, toamna spre iarnă, când ... bla, bla, bla și mai ales de pe timpul guvernării liberale care nu a lăsat bani în visterie” pentru a sătura nesățioasele căpușe portocalii sau portocalizate „în interes național”.

Și pentru că scriu târziu, nu pot finaliza fără a arăta reacția PD-L. Guvernul Boc-Udrea își va asuma răspunderea pe proiectele de lege care taie 25% din salariile bugetarilor, 15% din pensii și ajutoare de șomaj, X% din alte ajutoare și care desființează alte ajutoare.

Anunțul Guvernului Boc-Udrea se poate sintetiza astfel: ne doare-n cur de protestul vostru !

2 comentarii:

EPISTOLEpentruZEUS spunea...

l-au trimis pe hoara sa testeze veninul inainte. adica, pot sa incerce si ei o iesire din guvern sau mai bine se baricadeaza si urca pe acoperis sa astepte elicopterul? urmeaza cotroceniul, tovarasi! va promitem!

Crăciun Florin spunea...

Dane, de acord cu tine. Urmează ...