marți, 8 aprilie 2014

Victor Ponta mă insultă ! Mă asociază cu Mazăre.

Mediafax. Procurorii au început, de dimineață, percheziții la Constanța. La primărie, acasă la Mazăre ... Treaba lor. Au suspiciuni că Mazăre și funcționarii primăriei Constanța au comis acte de corupție. Să cerceteze și să scoată adevărul la lumină.

Victor Ponta, teribilist fără minte, aruncă o tâmpenie în presă: „7,4 milioane nu cred că reuşesc până în noiembrie”.

Uite ce este individule, actual prim-ministru ! Nu ai dreptul să mă pui alături de Mazăre, Duicu și alții care au de lămurit treburi în justiție ! Nu ai dreptul să mă pui alături de socialiștii tăi. Cei care am votat pentru demiterea lui Băsescu am săvârșit actul în numele nostru, nu în numele PSD. Dacă la voi, la PSD, cei care au votat împotriva lui Băsescu la referendum au făcut-o pentru PSD, eu și alții ca mine, am votat pentru noi.

Văd că te apropii din ce în ce mai mult de stilul „Băsescu”. Am votat constant împotriva lui Băsescu și am ajuns să constat că tu și ai tăi nu vă respectați angajamentele electorale. În loc să luptați contra „sistemului instaurat de Băsescu” voi a-ți trecut la preluarea lui. Ba, mai mult, aveți angajamente ascunse cu Băsescu. Nu se explică altfel ordonanța prin care modificați legea alegerilor parlamentare astfel încât PMP-ul lui Băsescu să poată participa la alegerile anticipate în colegiile care și-au pierdut senatorii și deputații.

Mă insulți, Victor Ponta. Noi, mare parte dintre cei care suntem incluși în cei „7,4 milioane” nu ne dorim un nou „regim Băsescu” sub patronajul PSD. Deja ai alături pe aliații fideli ai lui Băsescu: UNPR și UDMR. Cu ordonanța, vrei să aduci în Parlament PMP și astfel să îi asiguri lui Băsescu posibilitatea de a avea grupuri parlamentare. Pentru că de vor lua mandate, sunt destule la dispoziție, PMP va putea forma grupuri parlamentare și va putea să ia locul altor formațiuni politice din Parlament în funcțiile politice și administrative ale acestuia. Mare lucru dacă nu cumva vei avea și susținerea PMP la guvernare !

4 comentarii:

ADRIAN spunea...

Corect dar nu m-as baza prea tare pe ce scriu "jurnalistii" care indeobste sunt extrem de cretini si scot din context. Probabil ca incercat sa faca o gluma nefericita, intr-adevar de tip basescian, cu referire la suma aproximativa in euro care face subiectul anchetei ...

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Problema pe fond este asocierea mea cu Mazăre și alți nemernici din PSD.

Am văzut că procurorii susțin existența unei mite de 175.000 euro. Naiba știe cât adevăr este. Nu mă interesează. Mă deranjează asocierea făcută și de Ponta și de alți lideri ai PSD a „cercetaților penali” din PSD cu votanții anti-Băsescu.

ADRIAN spunea...

ceea ce spun eu este ca nevazand de fapt declaratia ci doar relatarea "jurnalistilor" nu pot sa bag mana in foc ca Ponta a zis ceva legat de 7,4 milioane cu referire la noi, votantii anti basisti de la referendum de care si-a batut el joc ci cu referire la suma de bani in euro care este invocata in dosarul asta. Nu stiu, ca n-am vazut declaratia. La cata aroganta are este totusi posibil sa fi dat cu bata in balta invocand aiurea votantii.

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Declarația a fost preluată și de agențiile de presă. PNL a reacționat comunicat în care o condamnă. Este reală.