marți, 11 noiembrie 2014

PSD-iștii se comportă ca naziștii !

Pesediștii au aruncat găini moarte și vii în curtea PNL cu mesaje pentru Iohannis.

Digi24 (aici).

Această campanie electorală a devenit abominabilă. Domnule Ponta, ați reușit un record, este cu distanță cea mai mizerabilă campanie din 90 încoace, iar legat de acest simbol, probabil nu știți. E un simbol foarte vechi, este o amenințare directă cu moartea. Ultima dată când cineva a folosit astfel de simboluri a fost în anul 40 și acest simbol a fost folosit de naziști. Dacă arunci cuiva o găină cu capul tăiat sau un cocoș cu capul tăiat în casă este o amenințare directă cu moartea și naziștii au avut grijă să îl și execute pe respectivul. De aceea, îmi permit să spun, dragii mei, nu am crezut că vom ajunge vreodată în România la acest nivel de campanie electorală, să folosească unii în campanie simboluri și amenințări cu moartea, folosite ultima dată de naziști. Nu am crezut. Domnule Ponta, poate acum, în ultimul moment, vă dați seama că este greșit să aruncați România în aer doar ca să ajungeți dumneavoastră președintele României”, a declarat Klaus Iohannis, azi, într-o conferință de presă la care a participat și Joseph Daul, preşedintele Partidului Popular European (PPE)”.

Fapta este de nivelul culturii evului mediu, este de un primitivism agresiv ce nu mai poate fi acceptat.

Mi-a ajuns. Toți susținătorii PSD, PC, PLR, UNPR și alte persoane care aprobă acest comportament nu mai au ce căuta alături de mine. Nu am nevoie de astfel de prieteni.

Niciun comentariu: