duminică, 8 martie 2015

Golănie, bădărănie marca Victor Ponta.

O urare ca o înjurătură. Minte ca la Victor Ponta.

Aflat în fața femeilor din PSD și nu numai, Ponta a încercat să fie elegant, după mintea lui :

Fiindcă veni vorba de politică şi de femei, vreau să le mulţumesc colegelor noastre de la alte partide care sunt prezente aici. Vreau să-i urez mult succes – cu toată convingerea spun lucrul ăsta – unei colege a noastră de USL, Alina Gorghiu, care acum este preşedinta PNL şi aş vrea să-i urez să nu devină pedelistă tocmai pentru că mi-aduc aminte foarte bine cum am luptat împreună împotriva abuzurilor, împotriva nedreptăţilor, cum am crezut împreună că (...) dialogul, respectul şi civilizaţia trebuie să înlocuiască scandalul, bădărănia, insultele şi acuzele pe care le-am avut timp de zece ani”.

Pentru că tot am citit mai zilele trecute despre o listă cu ziceri românești, nu pot trece mai departe fără să observ că Victor Ponta tocmai ce dădu „cu muci'n fasole”. Ca să fiu elegant. Vorbește despre respect și civilizație între personalitățile politice și se comportă cu bădărănie.

Alina Gorghiu i-a răspuns imediat: „Dl Ponta ar fi putut să nu rateze o bună ocazie de a fi gentleman, dacă s-ar fi limitat la clasicul «La mulţi ani», cu ocazia zilei de 8 martie”.

De ce nu s-o fi limitat Ponta la urarea simplă, ușor de înțeles, cu ocazia acestei zile ? A vrut să fie „spiritual”. A ieșit că este un golan.

Pentru că este un golan, dovedit, nu merită nici o considerare. De fapt, în fața femeilor din PSD și a celor din partidele aliate PSD, Victor Ponta a insultat-o pe Alina Gorghiu. Termenul „pedelist” aruncat asupra Alinei este peiorativ. Cum poți să ai față de un astfel de om o altă atitudine decât aceea de respingere ?! Eu nu am. Golanul a fost și este golan. Momentul acesta îmi aduce aminte de finalul anului 2013 când Ponta se întreba și întreba în fața ziariștilor dacă mai există PNL. Că există doar USL condus de PSD. Același timp de comportament golănesc. I-a răspuns atunci Crin Antonescu acid, totuși elegant, Ponta însă nu și nu. A ținut-o cu insultele până a rupt USL-ul.

De la un golan nu ai ce aștepta. Alina va aștepta degeaba ca Victor Ponta să fie gentleman. Nu este făcut din materialul gentlemanilor.

Niciun comentariu: