marți, 4 august 2009

Dezvaluiri. Un inceput.

Cornel Nistorescu a inceput dezvaluirile. Infricosatoare poate fi doar aceea potrivit careia Valeriu Turcan, purtatorul de vorbe al lui Traian Basescu la Cotroceni, suna pe la ziare si cere informatii despre modul cum se deruleaza linsajul mediatic asupa lui Nistorescu. In plus, mai arata cum au plecat unii de pe la Coti.

Pun mai jos articolul lui Nistorescu integral.


N-am mai călcat într-un cuib de viespi din copilărie. Îmi amintesc groaza de atunci şi insectele mânioase intrate prin izmene, pe sub cămaşă şi prin buzunare!

Isterizate de un pas în cuibul lor mă înţepau cu furie şi nu aşteptau nici o explicaţie. Îi povestesc această scenă unui bondar bleg, ca muscoii ce se aşază vara pe spinarea vacilor şi a boilor graşi. E vorba de Valeriu Turcan, consilierul de la Cotroceni! S-a lipit el pe spatele lui Traian Băsescu şi din mişcările sale molâi încearcă să pară bărzăun periculos! Valeriu Turcan dă telefon pe la ziare şi întreabă cum mai stau cu scandalul Nistorescu. Mai dau sau nu?

N-am picat din lună în acest domeniu! Ştiu de tehnicile serviciilor secrete de a umfla un subiect, de a regiza o compromitere a unui adversar sau a unui jurnalist cu potenţial critic.

Putin chiar a îngropat un asemenea om. Ce să mai înţeleg din asta? Că se teme Valeriu Turcan, cel care n-a existat în politica românească şi nu va exista niciodată? Mult mai logic este să mă gândesc la spaimele lui Traian Băsescu. Pe el îl înţeleg că încearcă să facă două-trei manevre.

Subsemnatul la Cotidianul ar putea însemna relatări şi investigaţii despre relaţia preşedintelui României cu Costică Constanda, cel care a primit la schimb parcul Bordei, a vândut câteva mii de metri şi apoi l-a dat înapoi la aceeaşi valoare iniţială.

Traian Băsescu chiar are de ce se teme de o presă făcută cu seriozitate!

Oricum o bolmojeşte cu casele şi terenurile învârtite în ultimii ani, tot nu convinge şi nu intră sub acoperirea legii.

Traian Băsescu mai are de ce se teme pentru afacerea cu terenul de pe Calea Victoriei, unde se află construit Novotelul. Când era primar a fost de acord cu vânzarea la 80 de euro metrul pătrat a celui mai scump teren din centrul Bucureştilor! Şi fără licitaţie, şi fără aprobarea Consiliului General!

Traian Băsescu are de ce se teme, pentru că s-ar putea să apară martori şi informaţii despre felul în care a coordonat campania electorală a fiicei sale pentru Parlamentul Europei.

Mai este şi strângerea banilor pentru campania prezidenţială.

Toate ar putea pocni într-o presă dedicată cetăţeanului, iar nu mahărilor şi politicienilor!
Alde Turcanu nu e prost. Cu un scandal Nistorescu exagerat se mai îngroapă afacerile şi scandalul Elena Udrea.

Înţeleg acum de ce mă înţeapă gaşca Tismăneanu, un pluton jurnalistic în slujba preşedintelui. Înţeleg de ce postacii cu gramatică şi limbă de SRI, SPP şi SIE se înghesuie pe net! Înţeleg perfect de ce acoperiţii din redacţii trag din greu la umflarea balonului. Pericolul li se pare enorm! De-aia am şi renunţat la articolele de Gâgă ale lui Ioan T. Morar. E criză şi nu merită o leafă de ministru! De-aceea am renunţat şi la lălăielile lui C. Pătrăşconiu.

Nu l-am dat afară când era bolnav şi n-am făcut nici o hârtie în acest sens. Dar am cerut conducerii Trustului Realitatea-Caţavencu să scape ziarul de scriitura unui asemenea personaj. Şi la şedinţa de board promisiunea a fost făcută. Nu s-a autosuspendat Robert Turcescu! A aflat că am renunţat şi la colaborarea sa. Nu eu am desfiinţat boardul editorial. La iniţiativa cuiva care făcea parte din el s-a dizolvat.Dincolo de aceste precizări, implicarea lui Valeriu Turcan în umflarea scandalului mă pune în gardă. Viespii şi bărzăunii au reuşit să-mi intre în cămaşă şi în pantaloni!"

Am evidentiat informatiile pe care le consider interesante. Si sunt !

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Deci nu ITM a renuntat. A fost dat afara. Hahahahah!

Crăciun Florin spunea...

A fost clar. Nici nu se putea altfel.