joi, 24 iunie 2010

Jegurile Sectorului 3 București

Sectorul 3 București a devenit, cu ani în urmă, un sector portocaliu. Primar - Negoiță - avocatul afacerist și fin al mai celebrului Videanu. Manevre peste manevre. Suntem beneficiarii celor mai ample și costisitoare acțiuni videniene denumite generic „borduriada”.

Suntem leneși la vot. Cea mai mică prezență la vot este la noi. O mână de portocalii disciplinați au reușit să ducă în Parlament, ocupând toate fotoliile de senatori și deputați destinate colegiilor organizate în sector, nume grele ale PD-L.

Ca atare, ne-am ales și cu cea mai consistentă listă a rușinii. Este lista de pe site-ul construit de cei din PSD. Diferită de lista rușinii care rulează pe blogul meu. Mi-a fost de folos pentru că am putut, cu unele manevre, să îmi fac două imagini cu panaramele portocalii din Sectorul 3.

Să nu uit. Am ajuns la site-ul PSD prin ioșka.



Lipsește Prigoană care a votat pentru moțiunea de cenzură. Dar tot pedelist a rămas. Eu nu cred în schimbarea părului.

O altă precizare. Sulfina Barbu este deputata colegiului nu însă și a mea iar Vasile Blaga este senatorul colegiului nu și al meu. Pentru problemele mele mă adresez deputaților și senatorilor PNL, chiar dacă ei reprezintă alte colegii. Nu am nimic în comun cu dementa de Sulfina și nici cu Blaga. Să fie clar.

2 comentarii:

Daniel Mălăelea spunea...

Florine, avem si noi in sectorul 1 un deputat pe ,,lista rusinii''. Este domnul Canacheu.

Crăciun Florin spunea...

Da, Daniele. Dar este doar 1. La mine sunt toți. Mama lor de hoți.