marți, 22 iunie 2010

Inițiativa unui tânăr liberal.

Cristina-Ancuța Pocora are un proiect local, la Fetești, cu organizația de femei și cea de tineret a PNL. Îmi place ințiativa. De aceea o pun pe blogul meu.

Vrea să dăruiască un zâmbet, prin intermediul binevoitorilor, copiilor nevoiași. Acum, donația (act individual, benevol și nu impus dup cum îl practică Emil Boc), este mai actuală ca oricând. Sărăcirea populației aduce donația în atenția celor care își mai pot permite un astfel de act social.



A doua acțiune este tot o donație. De carte însă. „Cărțile au valoare”. Știm cu toții acest lucru pentru că ne-am format, în mare măsură, prin intermediul cărților. Valoarea lor este cu atât mai mare cu cât sunt mai disponibile pentru cei care au mare nevoie de ele.


Cristina merită felicitată. Din partea mea, din toată inima.

4 comentarii:

Chiriac Cosmin spunea...

Mi-ati furat ideea! Glumesc.

Crăciun Florin spunea...

Am văzut la tine. Am fost la Cristina. Am mai văzut și în altă parte, așa că ... era normal să o promovez și eu.

Ți-ai schimbat blogul ! Este drăguț.

Chiriac Cosmin spunea...

Multumesc. Da, m-am gandit sa mi-l revitalizez putin. Sper ca acum sa se observe ca sunt un adevarat liberal.

Crăciun Florin spunea...

Se vede !