miercuri, 4 februarie 2015

Zii, Udrea, zii măi fată cât mai poți. Zii acum să vedem complicii jafului național: politicienii și jurnaliștii.

Am spus eu cu ceva vreme în urmă că m-am săturat de Udrea și că nu mai am de gând să o pomenesc. M-am înșelat. Nu mă lasă ea.

Războiul ei cu Coldea nu mă interesează. Este o răfuială între persoane care au tras la același jug, ani și ani. O răfuială între introvertitul Coldea și extrovertita Udrea. Panarame.

Postarea ei de pa pagina de facebook însă, este mai atrăgătoare. Acoperă un spectru larg, larg de tot. Politicieni și jurnaliști care au păpat din mâna plină de arginți furați de la stat. Ei bine, aici este cu adevărat interesant. Mai ales că am citit aici (România Curată), un articol al Alinei Mungiu Pippidi despre epoca Băsescu și cât de implicată a fost ea și colegii (Andreea Pora, Rodica Culcer etc.) la creșterea și desăvârșirea „statului de drepți”. Spune individa Udrea (aici):

Elena Udrea
Cândva am spus că “justiţie până la capăt” este un principiu eficient doar dacă este însoţit de adevăr până la capăt. 

Mă uit la tv şi mă minunez! Oameni din politică sau presă, care de-a lungul timpului au venit la mine cu diverse solicitări sau care s-au finanţat din banii celor acuzaţi de încălcarea legii, expun teorii despre justiţie, stat de drept, corectitudinea politicienilor etc. 

De mâine, vă promit serial cu fiecare dintre ei”.

Asta este altceva. Vorbim despre oameni politici și jurnaliști care pot deveni, cu sprijinul direct al Elenei Udrea, subiecte ale unor dosare de cercetare penală ! Fain. Mai pe românește infractori. Oameni care au folosit bani furați pentru a obține un beneficiu pentru sine sau pentru altul. Firme de media care au existat și au produs bălării cu bani furați. Ei bine, fiind bani obținuți în urma unor infracțiuni, se cuvine ca aceștia să dea banii statului înapoi. Bașca să devină complici ai celor care le-au dat banii furați.

Postarea lui Udrea are câteva sute de comentarii. A susținătorilor ei. În general, toți vor ca Udrea să îi spună pe toți. Să îi dea în gât.

Nu știu dacă Udrea va da curs promisiunii pe care o face - serial cu fiecare dintre ei. Vom avea, probabil, în prim plan, pe unii jurnaliști care s-au întors la stânga'mprejur, ca la instrucția de front și au început să vadă un alt orizont. O problemă simplă de fizică. Te uiți în altă parte, vezi altceva. Normal.

Sunt foarte curios. Nu de alta, dar parte dintre politicienii și jurnaliștii care l-au pupat în cur pe Băsescu fac o listă de așteptare la curul lui Iohannis și „văd” în PNL singurul partid e dreapta.

Apoi, de ce să nu mărturisesc ! Mă aștept să o văd nominalizată pe Monica Macovei. Nominalizări ale unor pedeliști care au ales să intre în PNL sunt sigur că vor apare, dacă Udrea mai are acces la internet. Macovei este însă feblețea mea. Mahalagioaica asta cu pretenții de „anti-coruptă” mă calcă pe nervi.

Aștept. Presa are tot interesul să vadă cum evoluează delațiunea, șantajul, deconspirarea etc. Ar fi ca un bombardament cu meteoriți.

Niciun comentariu: