miercuri, 25 iunie 2014

Traian Băsescu a pierdut inițiativa, pierde și poziția, pierde tot.

Este evident că Traian Băsescu se prăbușește. A pierdut inițiativa în lupta politică, a pierdut inițiativa în viața personală, a pierdut inițiativa în viața de familie. Fotoliul prezidențial este „ros”, la picioare, de hiene. Dan Voiculescu este la un picior și-l roade cu dinții Antenei 3, Mircea Băsescu este la altul și îl roade cu dinții lăcomiei, țigănimea continuă să roadă la altul iar el, Băsescu Traian, simțind că nu poate sta pe un singur picior, îl rupe pe cel rămas întreg prin pozițiile adoptate în ultimul timp.

Dacă este să fiu corect, în măsura în care informațiile sunt reale, avocatul Radu Petru Pricop (fiul unui fost senator PSD !) devenit al doilea soț al Ioanei Băsescu, tocmai se înscrie pe lista celor care participă la dărâmarea socrului mic, Traian Băsescu, acuzat fiind de procurori pentru „fals în înscrisuri sub semnătură privată”. Ginerele „prezidențial” a devenit învinuit într-o cauză legată de tranzacții ilegale cu terenuri (aici).

Traian Băsescu acționează ca un disperat. Nici nu mai are cum, din moment ce nu a acționat cu rațiune ani și ani de zile. Cramponarea de funcția publică pentru motive politice, valabile, crede el, este lipsită de logică. El nu mai poate lupta cu puterea PSD. Nu are în spate un partid semnificativ, un partid în adevăratul sens al cuvântului. Are doar niște fripturiști și aserviți. Are niște politicieni incapabili să evolueze pe scena politică, refuzați de toate celelalte forțe politice semnificative.

Dan Voiculescu acționează ferm către distrugerea totală a lui Traian Băsescu. Se răzbună. Între ei, urmașii defunctei și sinistrei securități, sunt multe de împărțit, probabil.

Antena 3 a prezentat și scripturile unor convorbiri între Mircea Băsescu, fratele șpăgar al lui Traian Băsescu și membrii clanului mafiot Anghel. Sunt scripturi ale DNA !

Anghel Izaura: „Uite ce mă enervează… N-ai mata bani! Du-te şi împrumută-te la frate-tu

Anghel Izaura: Rămâne 50. Şi mai rămâne 230. Şi 30.000 mi-i dai pe 15 iunie. Şi din 200 de mii, îmi mai dai 100 în iulie şi 100 în septembrie. (Pune banii înapoi pe birou) Că aşa nu se poate.
Băsescu Mircea: Greu. Mici şanse.
Anghel Izaura: (Se întoarce la masa şi se aşază pe scaun. Deci cu ăştia (10.000, n.red.) n-am ce să fac.
Constantin Marius: Hai să facem într-un fel măcar. Nu ştiu cum să spun, hai să rezolvăm într-un fel
Băsescu Mircea: Mă, mă mai laşi o săptămână-două.
Anghel Izaura: Nu pot, naşule.
Băsescu Mircea: Taci! Taci din gură mă. Ca să fac eu nişte planuri, să văd eu şi după aia stăm de vorbă amândoi. Că cu tine nu se poate sta de vorbă. Tu eşti mai…
Constantin Marius: Înţeleg, mă, naşule, dar pune-te şi dumneata în situaţia noastră.
Băsescu Mircea: Băi, tu nu înţelegi că eu n-am bani? Tu nu-nţelegi că n-am?
Anghel Izaura: Uite ce mă enervează… N-ai mata bani! Du-te şi împrumută-te la frate-tu.
Băsescu Mircea: Cum să mă împrumut, mă, de la frate-miu? Tu crezi că ăla are bani? Să ştii că nică ăla n-are.
Constantin Marius: Traian? N-are Traian bani?
Băsescu Mircea: Nu!
Constantin Marius: ´ai, mă!

Constantin Marius: „Naşule, eşti într-o filmare! (...) Are filmarea când zici dumneata că te duci şi dai banii la Traian şi vorbeşti cu el şi facem ceva şi rezolvăm

Constantin Marius: Naşule, eşti într-o filmare!
Băsescu Mircea: Afacerea voastră!
Constantin Marius: Eşti filmat într-o filmare. Ăsta, cumnată-miu, când venea pe la dumneata, el se făcea că se juca cu telefonul, uite aşa, şi tot filma!
Băsescu Mircea: Foarte bine dacă a filmat, hai să vedem ce-a filmat!
Constantin Marius: Are şi cravată care filmează. Cravată… Cravată cu cameră-n ea! Înţelegi dumneata? Şi are filmarea aia cu…
Băsescu Mircea: Hai să mergem! Gata, am plecat, nu mai stau!
Constantin Marius: Are filmarea când zici dumneata că te duci şi dai banii la Traian şi vorbeşti cu el şi facem ceva şi rezolvăm.
Băsescu Mircea: Bă, fugi de-aici!
Anghel Grinică Ion: Bă, v-aducea şi nişte acte aicea…
Constantin Marius: Să mor dacă te mint!
Băsescu Mircea: Cin eştie ce dracu´ am spus eu ca să…
Constantin Marius: Că eu n-am de ce să mint".

Traian Băsescu a ieșit iar cu declarații de apărare. El nu a luat nici un ban. Nu o fi luat însă el nu este zilnic pe ecranul Tv, cei de la televiziuni sunt și vorbesc despre acești bani, vorbesc despre posibilitatea ca Traian Băsescu să fi profitat politic și financiar de realțiile „speciale” cu țigănirea ale lui Mircea Băsescu, vorbesc vrute și nevrute iar acasă, în fața televizoarelor, poporul iubitor de știri bagă la cap: Traian Băsescu este corupt.

Singura cale a lui Traian Băsescu de a se scoate din rahatul în care singur s-a băgat este să demisioneze. Nu mai este în postura în care ar putea, ca Președinte al României să apere Constituția, să apere legile țării, să ceară Guvernului, Parlamentului să acționeze potrivit constituției și legilor țării. Nu mai poate. Azi, Parlamentul îi cere să își dea demisia de onoare. Organul reprezentativ suprem al poporului român - cum spune la Constituție -, îi cere demisia de onoare. Declarația politică votată de Parlament nu are putere juridică are însă putere politică. Practic, Traian Băsescu este decăzut din drepturile sale politice ca urmare a voinței majorității poporului român exprimată prin vocea reprezentanților săi. Parlamentarii.

Niciun comentariu: