marți, 25 februarie 2014

DNA reține pe Dan Radu Rușanu și cere începerea urmăririi penale împotriva lui Chițoiu.

Este vorba despre doi liberali. Cu vechime.

Nu am nimic împotriva lor. Nu am cum. Nu am nici împotriva DNA atunci când își face treaba corect, după lege.

DNA îi acuză pentru fapte de abuz în funcție, de fapt, pentru înțelegeri obscure pentru favorizarea unor apropiați aflați cu afaceri în domeniul sensibil al pieței financiare, asigurări etc.

Nu mă pricep. Bănuiesc că procurorii care lucrează pe dosare au habar de domeniul cercetat. În caz contrar, dosarele ar avea o altă natură.

Îmi doresc, sincer, ca Rușanu și Chițoiu să își probeze, în fața instanțelor de judecată, nevinovăția iar perioada actuală să fie, pentru ei și pentru noi o pagină urâtă a vieții sub influența justiției politice.

Ca un făcut, ambii sunt „săltați” de DNA odată cu trecerea PNL în opoziție.

Pe de altă parte, dacă se confirmă, în viitor, faptul că cei doi și apropiați ai lor, fie că sunt din PNL sau nu, au comis fapte ilegale, este mai bine pentru noi să fie lămurită situația. M-am săturat să tot aud că Rușanu și Chițoiu au făcut treburi necurate ani și ani de zile. Acum au ocazia să arate că au fost doar zvonuri.

PNL trebuie să voteze în Parlament pentru începerea urmăririi penale împotriva lui Chițoiu. Rahatul se ia cu farașul și se aruncă la gunoi nu se bagă sub preș.

Niciun comentariu: