miercuri, 14 octombrie 2009

Definitia membrilor PD-L

De aici, de la Realitatea Tv, de la comentarii, am luat aceasta defintie. Subscriu.

"Pedelistul este un mic - mare infractor ajuns politician. Este bişniţarul din primii ani de după `89 care căra mărfuri cu sacoşa la turci sau la unguri şi avea vreo două chioşcuri în piaţa mare sau "revoluţionarul" cadorisit de statul petreromanist-stolojenist cu un spaţiu comercial sau mai multe în oraş pentru că a spart nişte vitrine, a scuipat un miliţian sau a furat din magazinele de stat! Este incultul cu acte de absolvent de facultate chiar şi cu doctorat. Este „doamna” care vinde favoruri pentru funcţii politice şi de stat!!!!! Este căpuşa care prigoneşte şi pedeleşte bugetul primăriei, spitalului, unităţii militare, inspectoratului şcolar, ministerelor, care furnizează mărfuri şi servicii la preţuri de 10 ori mai mari decât preţul pieţei! Este golanul care înjură pe forum! Este politicianul, ministrul, care molfaie câteva cuvinte, dar obligatoriu cuvintele: reformă, implementare, descentralizare, modernizare!!! Pedelistul este o „hoară”, un "canacheu" sau un „vişan” care te minte-n faţă, o canalie, un hoţ!!"...

4 comentarii:

sandman spunea...

Perfect adevarat. Daca nu-ti e cu suparare, am preluat si eu.
Tnx.

Crăciun Florin spunea...

Nu ma supar. Si eu am luat-o de la unul cu har. Cu cat este la mai multi, cu atat va fi mai bine cunoscuta.

Richard spunea...

Mda. Dar e portretul politicianului in general.

Crăciun Florin spunea...

Nu te contrazic @richard. Acum sunt la rand cei din PD-L.