duminică, 18 octombrie 2009

Eu am facut ! Daca nu eram eu ...

Citesc in Capital un articol. "Culisele venirii Ford la Craiova; negocieri din SUA pana in Coreea". Iar in material ... Eu. Eu, divinul, Zeus, Eu insumi, Eu facatorul si desfactorul, Eu Traian Basescu sunt adevaratul cel mai adevarat care a adus ceva in Romania.

„Ford aparţine României ca investiţie. Eu am recunoscut că (Tăriceanu, n.r.) a negociat bine, dar probabil nu ştiţi cine a făcut prima discuţie cu Ford Junior, în Statele Unite. Eu am făcut-o. Şi probabil nu ştiţi cum a fost posibilă investiţia Ford la Craiova, în urma vizitei pe care am făcut-o în Coreea, a discuţiei pe care am avut-o cu preşedintele coreean, cu ministrul de finanţe coreean, în care am cerut rezolvarea condiţiei fundamentale pentru privatizarea uzinelor de la Craiova, şi anume, asumarea de către statul coreean a disputelor pe care eventual le-ar fi avut creditorii împotriva Daewoo Automobile, care a dat faliment. Şi până când statul coreean nu şi-a asumat eventuale procese de la creditorii Daewoo Automobile, Ford n-a putut să facă investiţia“ .

Declaratia a fost facuta sambata, la Pro Tv.

Desi am cautat la Pro Tv si materialul nu l-am gasit. Nici la Mediafax. Asa ca ma multumesc cu Capital.

Nu va sugereaza ceva o astfel de iesire ? Alooooooo ! Psihologii. Voi ce parere aveti ?

Cred ca este timpul pentru a semna petitia de aici: http://www.petitieonline.ro/petitie-p58564054.html

7 comentarii:

Donkeypapuas spunea...

Nu i-au picat bine ovaţiile cu care a fost primit Tăriceanu de către lucrătorii de la Craiova. Iar tipul e răzbunător şi nu uită...

Cristina spunea...

A uitat sa mai spuna ca el a inventat si roata la Ford, si gaura din volan, si curentul electric de la Craiova.Frate, e clar ca se impune un consult psihiatric pentru oricine va mai candida la presedintie. In comparatie cu matrozu', Vadim e intruchiparea normalitatii si a bunului-simt.

Crăciun Florin spunea...

@Donkeypapuas,

Im mod sigur. Problema este ca incapabilii isi asuma, intotdeauna, meritele altora !

@Cristina,

Incep sa cred ca tine. Basescu il intrece pe Vadim.

nicole spunea...

base poate sa-l ia pe vadim si sa plece pe Marte!

Crăciun Florin spunea...

@nicole,

Daca aici, pe pamant, ne luptam sa protejam alte vietuitoare, cum putem gandi sa-i nenorocim pe "martieni" ?! Iti dai seama ! Vadim si Basescu impreuna ! Ce cuplu fantastic !

Lilick Auftakt spunea...

Eu ma intreb demult care ia mai multe medicamente: Basescu sau Vadim? De la o vreme mi se pare ca Basescu. :))

Crăciun Florin spunea...

Nu este exclus, Lilick. Nu este exclus. Dupa cum se comporta, dupa cum arata, ceva-ceva tot se intampla.