vineri, 20 aprilie 2012

Ne portocalizăm

Ieri Mihaela Popa de la Iași, azi Marius Dugulescu de la Timișoara. PDL își salvează toxinele prin transferul lor controlat în PNL prin nou înființata aripă Sorin Frunzăverde.

Zice presa că la Timișoara, la sediul PNL, Crin Antonescu alături de noii și vechii lideri ai PNL, Sorin Frunzăverde și Dan Radu Rușanu, au oficiat botezul liberal pentru această imensă valoare politică numită Marius Dugulescu.

Dacă mai apar astfel de „evenimente” voi avea o stare de vomă pronunțată,  ca în urma unei toxiinfecții severe.

Înțeleg necesitatea de a doborî clica portocalie, înțeleg cererea populației pe care nu o interesează cum se face asta, dar mă revoltă faptul că aceeași populație a votat cu ambele mâini pentru Traian Băsescu și PDL, aceeași populație a stat la televizor sau nici măcar acolo în timp ce eu și prietenii mei am stat în frigul Pieței Universității, alături de mulți alți oameni, cu alte opțiuni politice însă conștienți că doar protestul civic poate sensibiliza restul opiniei publice.

Gata. M-am săturat. Prea mult dispreț față de liberalii care au stat până acum pe baricade.

Se prăbușește PDL însă noi îi salvăm. Mare lucru de nu cumva noii „liberali” nu vor vota pentru MRU la moțiune ! După cum s-a exprimat Mihaela Popa, noua senatoare liberală, ea îl susține pe MRU. Frunzăverde a făcut la început aceeași declarație. Cei veniți din PDL pe filiera Frunzăverde consideră că măsurile luate de nenumăratele guverne Boc au fost corecte și necesare pentru a combate efectele crizei, ducând la moarte mii și mii de români. Ce naiba ? Oare trebuie să luăm la noi toate toxinele din PDL pentru a da jos, chipurile, un guvern de marinonete băsesciene ?

2 comentarii:

ADRIAN spunea...

Ajungem la ce spuneam eu ...

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Corect. Nu am suportat și nu suport aceste achiziții. Erau mulți în PNL pentru care aveam o slabă apreciere. Acum se îngroașă gluma. Însă trebuie să recunosc faptul că opoziția mea se poate manifesta exclusiv în organizația din care fac parte. Dacă liberalii de la Timiș au considerat că individul este în regulă pentru ei, nu am, pentru protest, decât blogul și FB.