miercuri, 25 mai 2016

Atac infam prin intermediul Evenimentului Zilei la Cristina Ancuța Pocora.


Sub semnătura unui anume Silviu Tudor, Evenimentul Zilei publică un articol defăimător la adresa candidatului PNL la primăria Sectorului 3 București, Cristina Ancuța Pocora. Articolul este preluat de ziarul „Ring”, unde Cristina este bălăcărită în fel și chip de cititorii acestuia. Nemilos și irațional.

Preiau de pe blogul Cristinei replica acesteia pentru că este sursa cea mai bună pentru a contracara mizeria imensă făcută de Evenimentul Zilei.

Nu am crezut că Traian Băsescu și PMP vor cade atât de jos încât să lucreze împreună cu Robert Negoiță pentru denigrarea candidatei Cristina Ancuța Pocora. Iar cei de la Evenimentul Zilei, după o astfel de porcărie jurnalistică, ar trebui să renunțe la pretențiile privind „calitatea” jurnalistică a produsului lor.

Sunt un om politic cinstit. Sunt un om care trăiește din salariu și doar din salariu, și care, de la lună la lună, își împarte veniturile între rate, facturi și cheltuieli zilnice

25 May 2016 ·
Drept la replica in privinta articolului apărut astazi, 25 mai 2016, in EVZ Online si print, „Candidatul cu patru case, două terenuri, dar și… ajutor social!” pentru toate organizatiile media interesate de subiect

Știu că vi se pare greu de crezut, dar sunt un politician cinstit. Sunt un om care trăiește din salariu și doar din salariu, și care, de la lună la lună, își împarte veniturile între rate, facturi și cheltuieli zilnice. Nu sunt o persoană bogată, ci o persoană fericită cu ceea ce are: nu averi, ci o familie minunată, un soț iubitor și un copil frumos. Iar lor mai ales, oameni care nu sunt implicați în luptele politice, care nu înțeleg cum cineva poate spune minciuni despre ei, articolul respectiv le-a adus grave prejudicii, atât morale, cât și de imagine.

Acest articol este un atac mizerabil venit pe filiera primarului actual al sectorului 3, Robert Negoiță. În repetate rânduri, acesta m-a amenințat prin interpuși că aș putea păți ceva. Mi-a transmis să am grijă cum conduc prin București, pentru că, Doamne ferește, aș putea face un accident. În plus, în repetate rânduri, el și camarila lui securistă au pus în aplicare acțiuni de filaj la adresa mea și a familiei mele.

În acest moment, mă tem pentru siguranța mea și a familiei mele, pentru că acest individ este în stare de orice. Este vârful unui sistem securist care controlează sectorul 3 și care se simte pus în pericol de candidatura mea.

Se pare că acest articol este doar începutul. Mi-e teamă, sincer, de ce ar putea urma.
Eu nu am sute de case, nu am averi în conturi, dar nici datorii la stat sau dosare penale. Spre deosebire de Robert Negoiță. Sunt un om politic cinstit, unul dintre puținii, care luptă pentru niște idealuri, care încă mai crede că țara asta se poate face bine, că lucrurile se pot face normal, civilizat și cinstit.

Și nu pot accepta ca, într-o țară europeană, în 2016, să fiu atacată, inclusiv fizic, pentru că vreau să fiu aleasă pentru o anumită funcție. Nu este normal și voi lupta până în pânzele albe, chiar și cu propria siguranță, ca societatea aceasta să se îndrepte.

Menționez că orice preluare a articolului din EVZ, a informațiilor defăimătoare scrise în acesta, de către alte instituții media, va fi supusă prevederilor legale. Fiecare instituție media care va continua să promoveze acest articol complet mincinos va fi parte a unui proces de defăimare pe care îl voi intenta imediat.

Orice jurnalist este liber să scrie orice, atât timp cât scrie adevărul. Dacă trunchiază intenționat adevărul sau chiar minte, însă, va trebui să suporte consecințele.

Iată de ce articolul din EVZ este o minciună sfruntată și de ce mă voi adresa instanțelor abilitate pentru a mi se face dreptate.

Dreptul la replică trimis redacției EVZ, acționarilor și trustului deținător și autorului articolului
Informațiile prezentate în articolul menționat sunt trunchiate, mincinoase și bazate pe fapte inventate. Ele aduc grave prejudicii de imagine și afectează nu doar propria persoană, ci și întreaga familie. Ați creat neadevăruri grosolane care, prin publicarea lor, nu fac altceva decât să defăimeze inclusiv imaginea dvs de redacție serioasă și profesionistă.

Ce vă imput:
– În primul rând, nu m-ați contactat în privința unui drept la replică. Regulile minime de jurnalism precizează clar că orice informație trebuie confruntată cu cele deținute de acuzat. Telefonul meu este public și ați fi putut oricând să mă sunați pentru a include în articol declarațiile mele. Dvs ați preferat să publicați niște informații mincinoase.

– Ați făcut un adevărat filaj la adresa familiei mele și a mea. Ne-ați fotografiat ca pe niște infractori, de la distanță, cu obiective ascunse, când ați fi putut, pur și simplu, să mă sunați și să stăm de vorbă. Vă invitam chiar și la o cafea în “faimoasa” casă pe care ați fotografiat-o.

– Mare parte dintre informațiile publicate sunt false și scrise intenționat tendențios. Pe acest subiect, mă voi adresa instanțelor competente pentru a-mi găsi dreptatea.

Ce neadevăruri conține articolul:
– Spuneți că locuința în care stau cu familia mea este o locuință socială. Locuința nu este una socială. Este construită printr-un program pentru tineri, care, ca să se califice pe lista de viitori proprietari, trebuia să îndeplinească inclusiv criterii de salarizare și nu să aibă venituri modeste.

– Locuința este achizitionată cu credit ipotecar și credit de nevoi personale. Și acestea sunt trecute în declarația de avere, sumele enorme pe care le am încă de plătit la bănci. Pe acestea le-ați omis însă.

– Spuneți în articol că dețin 4 case și două terenuri. Nimic mai fals. Locuința pe care ați fotografiat-o a fost dobândită înainte de căsătorie, prin credit ipotecar. Deci este încă a băncii. Soțul meu, înainte de căsătorie, a dobândit, tot prin credit ipotecar, un apartament care, acum, este mult sub valoarea achiziționării. Dar la care plătim, până în 2035, rate la bancă. Și pentru acesta. Tot prin rate la bancă, achităm și valoarea unui “imens teren din București” despre care faceți menționare în articol. Concret, sunt 50 de mp, o grădină, în spatele blocului pe care l-ați fotografiat. În urma decesului tatălui său, soțul meu a moștenit și 50% dintr-un mic apartament din Focșani, este casa în care el a copilărit. Celaltă jumătate îi aparține mamei lui. Încă o casă și un teren, despre care dvs spuneți că sunt în București, sunt, de fapt, așa cum precizez clar în declarația de avere, pe care dvs ați analizat-o selectiv și prin omisiune, moșteniri primite de soțul meu în urma decesului tatălui său. Este vorba despre o casă bătrânească și terenul aferent, la țară, în comuna Tătăranu, județ Vrancea. Sunt atât de valoroase, încât de 4 ani, nimeni nu vrea să le cumpere. În plus, dvs îmi imputați mie că aș deține toate aceste imobile și terenuri, pe când legea privind moștenirile spune clar că sunt doar bunurile moștenitorilor și nu ale soțiilor acestora. Repet, toate aceste informații sunt trecute clar în declarația de avere, pe care, însă, dvs le-ați omis. Vi le-aș fi putut spune eu, dar ați evitat să mă contactați.

– Vorbiți apoi despre o mașină în valoare de 70 de mii de euro, pe care aș deține-o. Din nou, un mare neadevăr. Mașina este proprietatea soțului meu, este cumpărată la mâna a doua, cu o valoare mult mai mică decât cea menționată de dvs. La vremea respectivă, soțul meu avea o serie de venituri importante, fiind angajat ca prezentator tv la cel mai mare trust media din România.

– Spuneți că sunt anchetată de ANI pentru că aș fi înfăptuit fapte penale pentru care aș putea ajunge la închisoare. În urmă cu doi ani, ANI a cercetat foarte mulți parlamentari, pentru a vedea dacă respectă legea în privința angajării anumitor persoane. În cazul meu, ANI a decis că nu am încălcat nicio lege și, drept urmare, anul trecut, a oprit cercetarea. Practic, dosarul a fost închis și nicio suspiciune nu planează asupra carierei mele. Ați fi putut afla și aceste lucruri, dacă m-ați fi contactat. Dar ați ales să nu o faceți.

Una peste alta, știu că vi se pare greu de crezut, dar sunt un politician cinstit. Sunt un om care trăiește din salariu și doar din salariu, și care, de la lună la lună, își împarte veniturile între rate, facturi și cheltuieli zilnice. Nu sunt o persoană bogată, ci o persoană fericită cu ceea ce are: nu averi, ci o familie minunată, un soț iubitor și un copil frumos. Iar lor mai ales, oameni care nu sunt implicați în luptele politice, care nu înțeleg cum cineva poate spune minciuni despre ei, le-ați adus grave prejudicii, atât morale, cât și de imagine.

Întreaga mea carieră m-am luptat pentru binele familiei. Am reușit dublarea alocației pentru copii, am eliminat plafonul pentru părinții aflați în concediul pentru creșterea copilului. Aceasta este cartea mea de vizită ca om politic, nu minciunile pe care le-ați enunțat dvs. Mă voi lupta pentru aceste valori și mai departe din postura de primar al Sectorului 3, începând din 5 iunie.

Dvs ați ales să publicați acest articol în plină campanie electorală, un articol mincinos, lipsit de argumentele mele, ale acuzatului. Prejudiciul de imagine pe care mi-l aduce este evident. Așa că mă voi adresa instanțelor compentente pentru a-mi cere dreptatea și repararea imaginii.

Până atunci, vă cer să-mi publicați dreptul la replică, potrivit legii, integral și în exact aceleași condiții în care ați publicat articolul defăimător, în următoarea dvs ediție print și să eliminați imediat articolul defăimător de pe editia onlina a EVZ.

Vă mulțumesc.
Cristina Ancuța Pocora
Deputat PNL
Candidat PNL la Primăria Sectorului 3 București

Uneori, o anume eleganță în campania electorală te expune la comportamentul incalificabil al unor troglodiți. Cum sunt cei de la Evenimentul Zilei, cum sunt cei de la Ring, cum sunt unii susținători ai lui Robert Negoiță sau Traian Băsescu.

Niciun comentariu: