marți, 11 iunie 2013

Epatantul Ghișe.

Ioan Ghișe vrea să „șocheze”. Acum cere demisia lui Ponta pentru că a semnat pactul de coabitare cu Băsescu. În „linia modei Ghișe” ar fi normal. În linia obiectivelor PNL este deranjant.

Am mai spus despre Ghișe că este o persoană care își promovează propriul interes, este un individualist. În vara trecută „a inițiat” plimbările de protest în jurul Cotroceniului și, după un timp, înmulțindu-se cei care s-au alăturat ideii, cu consecința scăderii „vizibilității” lui, și-a manifestat nemulțumirea și a renunțat la protest. A reapărut însă în Parlament, cu tricoul, ca în imaginea de mai sus. Normal au continuat invitațiile la televiziuni, exprimarea unor puncte de vedere cu care personal am fost de acord însă, rețin eu din comportamentul lui, dorește ca alții să rezolve „problema” el dorind doar să fie memorat ca inițiator, ca „părinte” al mișcării inteligente, ca „premiantul” clasei politice anti-băsesciene.

Ieșirea lui de acum a pus PNL în dificultate. De aceea PNL, prin purtătorul de cuvânt, Mihai Voicu, s-a dezis de afirmația lui Ghișe. De ce ? Pentru că Ghișe nu a făcut afirmația în nume personal, a lăsat să se înțeleagă că este o „decizie” politică a PNL. Oare cui dracu folosește ruperea USL acum ?

Nu îmi plac „vedetele” și „vedetismul” politic. Nu îmi plac ieșirile fără cap ale unor liberali. Iar Ghișe este unul dintre liberalii care nu îmi plac. Se pare că neplăcerea este reciprocă.

4 comentarii:

ADRIAN spunea...

Tocmai ce am comentat la Gondolin ca acel comunicat este total inept. Nu rezulta in ce consta delimitarea pentru ca Ghise denunta coabitarea care insemna Kovesi, gaze de sist Rosia Montana. Inseamna ca va plac toate astea daca va delimitati asa, generic. De altfel noi am tot observat delimitarea asta de Ghise de la caterinca aia de referendum. Asa ca omul a ramas singurul care spune ce vrea sa auda electoratul care a generat 70% voturi pentru USL. Ghise e din ce mai singurul care-mi place in PNL ca sa glumesc asa. Restul sunt doar niste coabitaci. Ce sa mai zic, daca pana si Baconschi a comentat impotriva lui Ghise ... Eu zic sa-l luati si pe asta ca e in linia partidului, sa-l puneti in vitrina langa Stanisoara daca nu va mai place Ghise.

Anonim spunea...

Pana la urma n-asi fi atat de dur cu Ghise.Totusi o mare parte a electoratului USL-ist nu prea inghite comportamentul adoptat de Ponta in ultimele luni.Vrem,nu vrem este evident ca o parte a "serviciilor" fac spume la gura numai cand aud ca Antonescu ar putea deveni presedintele Romaniei si tot incearca sa-l faca pe Ponta sa rupa USL-ul. De aceea e nevoie si de un Ghise,si de un SRS,cu alte cuvinte de oameni care cunosc cum actioneaza aceste "servicii" si care lupta pentru a le expune,in toata hidosenia lor,in fata publicului.

Cristi

Crăciun Florin spunea...

Adrian,

Cum am scris, eu cu Ghișe am o problemă. Nu îmi place, nu îi plac. Ieșirea lui cu „reflecția” că Ponta ar trebui să își dea demisia din cauza coabitării are doar rolul de a duce la tensiuni în USL. Iar proiectul USL este mai important decât un senator PNL, contestat chiar de alegătorii lui din Brașov.

Afirmația lui în contextul vizitei lui Ponta în Germania este nu doar deplasată, ci idioată de-a binelea. Ca să știi mai mult despre părerea mea. Faptul că tu îl apreciezi pe Ghișe, nu este o problemă. Ce face Ghișe însă da. Cel puțin pentru mine.

Crăciun Florin spunea...

Cristi,

Ba, dimpotrivă. Cu unul ca Ghișe trebuie să fii dur. Individul nu are scrupule. Pe undeva, Ghișe este un fel de Chiliman. Părerea mea.