sâmbătă, 20 mai 2017

Măcelăria PSNews. Din cauză de Orban, este „tranșat” Bolojan !


Nu se putea ca PSNews să nu continue cu denigrarea lui Ludovic Orban dar și cu a celor care îl susțin. În același timp, PSNews continuă susținerea politică a lui Cristian Bușoi. Ba, cine s-a mai uitat, măcar de curiozitate, la acest site, a observat desigur promovarea liberalului pur și dur, pe partea dreaptă, Viorel Cataramă.

Știu că la PSNews există o anume „afinitate” pentru liberalism, aici sunt promovate idei liberale de valoare, cum ar fi „liberalismul civic”, concept politic ce urmează a fi pus în interiorul unui program politic liberal de prof. Adrian Ciocănea (aici). Dar asta a început să devină o altă poveste. Acum, PSNews este focusat pe acțiunea de împiedicare a candidatului liberal Ludovic Orban să câștige alegerile interne pentru președinția partidului.

Sub titlul „ULTIMA ORĂ Este Bolojan pentru Gorghiu, ceea ce este Lance pentru Orban? EXCLUSIV” o autoare (nici nu mai îndrăznesc să spun cine. Un prieten jurnalist (decedat) mi-a spus că „autorii” care „au de scris” câte ceva în presă devin, la nevoie, „colaboratori necunoscuți”) pune o imagine cu Ludovic Orban și Lance (câinele său). Toată legătura între poză și articol este textul „inteligent”:
„Să revenim la jocurile de putere din interorul partidului pentru șefia PNL. În urmă cu puțin timp, Ilie Bolojan a declarat vehement că nu va candida la șefia PNL, ba chiar a decis să îi țină trena lui Ludovic Orban și să se ascundă în spatele fustei Alinei Gorghiu. Toate aceste aspecte ne trimit cu gândul la legătura lui Ludovic Orban cu partenerul său, fidel Lance”.
Vorba aia buruienoasă a românului: ce are sula cu Prefectura ?

Subiectul articolului este Ilie Bolojan. Furia cu care este „tranșat” de măcelarii de la PSNews mă duce cu gândul că își doreau cu disperare o  candidatură a acestuia pentru blocarea lui Ludovic Orban. Sunt sigur de faptul că respectiva măcelărie jurnalistică (!) ar fi avut doar cuvinte de laudă la adresa lui Ilie Bolojan ! Nu a împlinit speranțele „cooperativei” AVP&co, nu mai este „bun”.

Ca să nu mă leg de o virgulă, am și eu destule bube'n cap cu virgulele, mă voi lega de poză. Îmi place. Bine, nu văd cum Ludovic Orban se ascunde după Lance așa cum acuză măcelarii de la PSNews pe Ilie Bolojan că se ascunde „în spatele fustei” Alinei Gorghiu !

O să dau o altă „legendă” imaginii. Una care îmi place.

Lancelot și „asistentul” său, Ludovic
Parcă este mai bine așa !

Cât privește măcelăria PSNews, nici o stimă. Au coborât prea jos. fac treburile murdare ale susținătorilor lui Cristian Bușoi. Încep să fiu convins de asta. Mi-a șoptit o păsărică (sursele nu se denunță !) că ideile din articolul PSNews au fost aprig dezbătute pe niște pagini de Facebook, exact cu o seară înainte de a apare articolul pe site ! Îmi pun întrebarea: jurnalista a participat la discuții sub altă identitate ? Jurnalista a preluat comanda și a executat-o ? Prea multe legături dubioase între susținătorii vocali ai lui Cristian Bușoi și măcelăria PSNews !

Niciun comentariu: