marți, 9 octombrie 2012

Elena Cobuz, propunerea PNL pentru Avocatul Poporului

Prima din dreapta imaginii, Elena Cobuz, este propunerea PNL pentru Avocatul Poporului. Știrea o iau de la Agerpres.

Îmi place. Îmi place mult de tot. Aprob și susțin alegerea PNL. Are însă un contracandidat puternic: Peter Eckstein Kovacs.

 PSD nu și-a desemnat candidatul. Iar PDL îl propune pe același Iancu care executa, sârguincios, ordinele venite de la Cotroceni. Iancu care era în cârdășie cu Zăgrean și echipa de hahalere portocalii de la Curtea Constituțională.

Îmi doresc la Elena să câștige. Ar fi un om cinstit în fruntea instituției Avocatului Poporului. Foarte cinstit.

6 comentarii:

Anonim spunea...

O cunosc pe aceasta doamna si cred ca merita sa ocupe aceasta functie. Este foarte bataioasa si corecta.

Crăciun Florin spunea...

Corectă observația, Anonim. Așa este.

Anonim spunea...

un fost fan PDL , personaj duplicitar , i-am urmarit cu atentie "evolutia " in spatiul virtual .
o rusine , in opinia mea .
nu va lasati inselat de aparente .
a avut un rol determinant in " aburirea" pensionarilor militari .
minte de ingheata apele . apropo , cum o cheama , lenuta sau elena ?
jalnica propunere .

cosmin














cosmin

Crăciun Florin spunea...

Cosmin,

Elena Cobuz este un mai vechi membru PNL, membru în Comisia pentru Justiție a PNL, este în PNL S5.

A fost și membru al SCMD, în paralel, a condus departamentul juridic al sindicatului.

Eu nu știu despre ce vorbești.

Anonim spunea...

o cunosc personal pe lenuta, stiu ce-i poate piele si stiu cat beneficiaza din manipularea adevarului in propriul interes.

mai incearca sa-si bage si oligofrenul ratat in politica. jalnic

NELA spunea...

Doamna Cobuz o cunosc de 30 de ani este o persoana deosebita din toate punctele de vedere.Mult succes doana.