joi, 17 mai 2012

Hrebenciuc și manipularea în Piața Universității

Întâi am văzut reacții pe Facebook. Apoi am căutat la Adevărul, acolo unde am fost trimis de căutarea pe Google.

"Uitaţi-vă la revoluţiile din nordul Africii. Am încercat şi noi ceva de genul ăsta în ianuarie, unele subiecte ne-au reuşit, altele, nu. Dar nu intru în detalii...".

Am încercat și noi ceva de genul acesta în ianuarie ...”, spune ipochimenul. Am încercat și noi ! Noi fiind cine ? PSD ? USL ? Nu este clar. Probabil că o echipă de hrebenciuci. Dar unde or fi fost ăia ?

"Nu te întrebi cum a apărut Piaţa?". Răspuns prin intermediul unei întrebări. Ohhhh. „Creierul cenușiu” din spatele Pieței Universității. Eminența cenușie a pieței. Măi să fie. Nu îmi amintesc să fi intrat în contact cu Hrebenciuc. Dacă stau să mă gândesc bine, parcă a trecut pe acolo. Parcă. Îmi cer scuze că nu mă ajută memoria acum, acum când Hrebenciuc confiscă de facto manifestările din Piața Univeristății. Iar acolo au fost enorm de multe manifestări. Manifestarea generală contra lui Traian Băsescu și a guvernului Boc, apoi contra guvernului Ungureanu, împotriva PDL și a Elenei Udrea, împotriva coțcăriei cu Roșia Montana, împotriva exploatării gazelor de șist, împotriva UDMR și a UNPR, împotriva PP-DD, împotriva TVR cu toate subsidiarele pentru manipularea grosolană a populației, împotriva MAI în special a Jandarmeriei și a Poliției, împotriva ANAF, pentru restaurarea monarhiei și susținerea MS Mihai I de România ... Oare, la care dintre aceste manifestări o fi fost parte hrebenciucul ? La manifestările lui Claudiu Crăciun ? Cele evident manipulate de Antena 3 ?

Excrocul ăsta mă enervează.

 "E o mare bătălie pe bazele de date. Unii umblă după CNP-uri, eu umblu după adrese de email", mai declară ipochimenul. Este bine că știu.

Nu știu dacă cei din PSD își asumă aceste declarații care insultă pe cei care au manifestat cu bună credință împotriva dictaturii lui Băsescu și a PDL. Eu pun această măgărie în cutia cu bile negre, foarte negre, pe care PSD le are la mine. Sper ca Victor Ponta să iasă și să declare că cele spuse de Hrebenciuc sunt doar punctul acestuia de vedere și nu poziția PSD. Pentru că este evident, se vede din satelit că Hrebenciuc nu are nici o legătură cu PNL. Dar poate că are cu PP-DD care, este adevărat, a încercat să confiște Piata Universității în interesul lui Dan Diaconuscu-Direct.

Informația mai apare la Ziare.com.

Mă amuză faptul că noi, bloggerii liberali, am fost acuzați în acea perioadă de ziarul Curentul, patronat de Elena Udrea, că suntem inițiatorii și autorii acestor proteste. Iar acum, Hrebenciuc ne fură inițiativa. Pun doar un link, pentru că o căutare în fițuică după bloggerii liberali se vor găsi mai multe articole, articole scrise la cald. Iar Hrebenciucul nu apare atunci, în acele momente în presă. Sau, nu cumva, la o mică înțelegere cu Elena Udrea era „protejat” ?

Mare jigodie Hrebenciuc. Ce nu l-am suferit, dar ce nu o să îl mai sufăr. Un nemernic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

raspandacul acesta a trait toata viata din dezinformare . va asteptati la altceva de la el ?
dureros este ca nici el si nici altii , de aceeasi teapa , nu au inteles nimic din ceea ce s-a intamplat in ianuarie .
le-a stat in gat doar faptul ca cineva a facut ceva , fara stirea lor .
cred ca i-a stat in gat fenomenul , asa cum i-a stat si lui basescu .
astia parca te roaga sa nu te duci la vot !
pana la urma , vad ca si in capitala , se petrec lucruri ciudate , ca si in provincie .

cosmin

Crăciun Florin spunea...

Cosmine,

Nu te mira. Iar la vot trebuie să mergi, zic eu, însă doar dacă nu cumva candidatul este chiar șobolanul ăsta. Eu unul îmi doresc să nu îl mai văd parlamentar. Să dispară.

În capitală ... la fel ca în țară.