luni, 26 decembrie 2016

Jaf la trezorerie ! Antena 3 îl prezintă pe Radu Soviani, salvatorul.


La Antena 3 nu mă uit. Sunt o persoană emotivă cu gură blestemată. De zic ceva „de bine” cuiva, precis îl bate „soarta”. Îmi este milă de bieții oameni care își câștigă pâinica în condițiile de la Antena 3. Să le mai prorocesc și eu alte alea, nu este frumos.

Pentru că unii mai tari de suflet se uită la Antena 3 și mai și pun una-alta de pe acolo, m-a întărâtat. Ia să mă uit și eu ! Că doar nu o fi foc.

Din neștire în neștire al ajuns la neștirea asta. Soviani a scris pe Facebook, explicând el, la tot poporul cititor că:
Amanarea desemnarii prim-ministrului de catre Klaus Iohhanis nu este o chestiune de "fiecare cu ritmul lui". Este pur si simplu timp oferit tehnocratilor pentru a goli Trezoreria. Dupa estimarile mele, intre Craciun si Revelion platile din trezorerie vor depasi miliardul de Euro. Pe ce? Se va cerceta...
După mintea lui Soviani, care se pare că va deveni și el ceva prin guvernarea PSD - a încheiat cu „se va cerceta” -, Guvernul Cioloș a fost prins cu pantalonii în vine iar acum caută să jefuiască Trezoreria statului aruncând cu banii la ... ei ? Aici este aici ! Se vot face plăți, chiar el recunoaște, dar de ce plățile ar fi ceva ilegal ? Acum se va cerceta - promite Soviani -, cui s-au făcut plățile și nu se va urmări să se vadă de ce au primit plățile ci de ce au fost ei și nu alții. De parcă plățile din Trezorerie ar trebui să se facă după simpatii politice și nu după termenele contractuale.

A ! Am spus termene ?! Am greșit ! Scuze ! PSD nu prea cunoaște procedura „la termen”. PSD știe doar procedura „când vrea mușchii mei” asortată cu procedura „vezi că trebuie plătit și comisionul de 5-10-15-20%” !

Mai înainte am văzut neștirea preluată de la „moș tăgârță” Cristoiu. Cine știe ce mai găsesc ?!

Supărați nevoie mare, cei de la Antena 3 au de plătit daune de 60.000 euro lui Kovesi și îl atacă pe Iohannis pentru că prezența lui garantează că DNA va funcționa în continuare cel puțin la fel ca până acum. Iar pe lista DNA și a ICCJ este și dosarul infractorului Liviu Dragnea, a doua cauză penală pentru care ar putea fi condamnat și chiar mai mult, este dosarul penal al mincinosului Tăriceanu ! Păi, să ne fie cu iertare, dar Antena 3 și toți cei care o țin în viață sunt clienții Justiției.

Nu mă voi uita la Antena 3 dar le voi scormoni site-ul. Găsesc destule tâmpenii pentru articole de blog.

Niciun comentariu: