luni, 5 decembrie 2016

Ludovic Orban în campanie: deţin o calitate care pentru mine este o mare onoare, calitatea de membru al Partidului Naţional Liberal.


Ludovic Orban a intrat în campanie pentru alegerile parlamentare ca simplu membru al partidului. A intrat în campanie și străbate județele alături de candidații liberali pentru că deține „o calitate care pentru mine este o mare onoare, calitatea de membru al Partidului Naţional Liberal” !

Este un voluntar în această campanie. Nu urmează o linie de conduită promovată de conducerea centrală a partidului. Lui îi este suficientă calitatea de membru al partidului și ideologia partidului.

Urmează fără abatere „legea” luptătorului liberal, așa cum a fost ea stabilită în 1923, când a fost publicat Crezul Liberal al lui Ion I.C. Brătianu:

Legea luptatorului liberal - Nihil Sine Deo

  • Liberalul este om liber si generos. El lupta impotriva oricarei asupriri si se jertfeste pentru intarirea credintei stramosesti, consolidarea si fericirea Patriei sale.
  • Liberalul este om de onoare si de cuvant. El judeca orice situatie in lumina adevarului, iar convingerile sale le impartaseste tuturor, fara ascunzisuri.
  • Liberalul este omul faptelor si al gandurilor curate. El pretuieste deopotriva sanatatea trupeasca si sanatatea sufleteasca.
  • Liberalul se impotriveste oricaror acte de risipa, de abuz, de favoare, de cruzime sau de distrugere.
  • Liberalul nu face nici o deosebire de rasa, de avere, de clasa sociala. El este cuviincios si ingaduitor fata de toata lumea, respectand credinta, munca, experienta si avutul altuia.
  • Liberalul este patruns de spiritul de echipa. Ca sa poata sa comande, el invata mai intai sa asculte.
  • Liberalul este luptator politic plin de avant si sincer democrat. El dispretuieste minciuna, reaua credinta, invidia, patima, dezordinea si ura.
  • Liberalul este indraznet in cele bine chibzuite. El nu fuge niciodata de raspundere.
  • Liberalul este bun roman. El indeplineste cu constiinciozitate indatoririle cetatenesti in ajutorul semenilor aflati in nevoie si primejdie.
  • Liberalul este plin de insufletire in orice munca, urmandu-si cu darzenie telul: libertate, dreptate si - prin proprietate - bunastare pentru toti.

MediafaxLudovic Orban face campanie: Nu mi-a cerut nimeni. Eu i-am anunţat/ Am susţinut ca premierul să provină din PNL, dar cariera lui Cioloş e legată de PNL

Nu mi-a cerut nimeni să mă implic în campanie. Eu i-am anunţat pe acei candidaţi, pe acei preşedinţi de filiale, care consideră utilă prezenţa mea, că sunt dispus să pun umărul la această campanie. (...) Prezenţa mea aici este pentru a susţine candidaţii pentru că nu mă vor vota pe mine, că am spus că nu candidez. Până la urmă, vor decide pentru aceşti candidaţi, iar eu garantez pentru ei

Vreau să vă spun, din capul locului, că nu mai deţin nicio funcţie în Partidul Naţional Liberal şi că nu candidez pentru nicio funcţie publică, până când nu se va pronunţa instanţa asupra marii nedreptăţi care mi s-a făcut, în campania pentru alegerile locale, când am fost practic scos din cursa pentru Primăria Capitalei. Pe de altă parte, deţin o calitate care pentru mine este o mare onoare, calitatea de membru al Partidului Naţional Liberal. Susţin PNL şi sunt implicat în această campanie, la turaţie maximă

Judeţul Olt este, practic, al nouălea judeţ în care mă aflu. Am început o campanie la firul ierbii, aşa cum îmi place mie, în relaţie directă cu cetăţeanul. Nu particip peste tot, în toate judeţele - nici timpul nu-mi permite

Eu am susţinut ca şi candidatul pentru funcţia de premier să provină din Partidul Naţional Liberal. Pe de altă parte, nu sunt nemulţumit de nominalizarea lui Cioloş pentru că Cioloş, chiar dacă nu este membru al PNL, întreaga lui carieră este legată de PNL. El a fost secretar de stat, ministru Agriculturii, comisar european şi, chiar acum, a fost numit premier cu susţinerea PNL. Dacian Cioloş este în mare parte un om care are convingeri liberale

Pentru cei care se declară liberali, fără însă a activa în favoarea PNL în această campanie, ar trebui ca Ludovic Orban să le fie un exemplu. Cu precizarea care se cuvine: să fie adevărați liberali și nu „făcături oportuniste” !

Niciun comentariu: