marți, 11 aprilie 2017

Nu îmi aduc aminte ! Tăriceanu în fața judecătorilor.


Am citit la Agerpres (aici și aici) știrea despre inculpatul Tăriceanu la proces. Într-unul dintre articole, inculpatul Tăriceanu arată în detaliu cum au decurs „faptele”. Bună memorie am fost tentat să spun. M-am răzgândit citind celălalt articol. În care declară senin că procurorul de caz nu i-a spus că mărturia îl poate incrimina ! Hopa !

A recunoscut discuțiile cu Tal Silberstein și cu Dan Andronic (cu care a avut și o relație de familie !). Discuții care s-au întins mult de tot, până prin 2014 ! Cei doi erau alături de „ciudatul” Traian Băsescu dar se consultau și cu inculpatul de astăzi Călin Anton Popescu Tăriceanu ! Pute aici de trăznește ! Foarte interesant este că inculpatul Tăriceanu declară în fața instanței că de la un moment dat, la discuțiile lui cu Silberstein și Andronic participa și inculpatul Victor Viorel Ponta !

Îmi pun întrebarea. Când a trădat PNL Tăriceanu ? De când era el în cârdășie cu oamenii lui Băsescu și ai lui Ponta ? Pentru că este evident că pe timpul președinției lui Crin Antonescu la PNL, inculpatul Tăriceanu discuta cu „pizmașii” !

A naibii memorie are Tăriceanu ăsta, în unele momente ! Numai că, la sfatul avocatului, evident, a acuzat pe procuror că la momentul luării declarației nu l-a informat că se poate incrimina. Fleoșc !

Judecătorul i-a citit atunci declarația lui pe propria răspundere:
Judecătorul i-a citit lui Tăriceanu o declarație semnată de el la DNA, în care jură să spună adevărul și că a luat la cunoștință că mărturia mincinoasă se pedepsește.
Replica mincinosului calificat este de pomină:
Nu îmi mai aduc aminte. Știu doar că am depus jurământul. Nu mai știu dacă am jurat pe Biblie, știu doar că am jurat. Nu am o problemă să pun mâna pe Biblie, dar nu îmi mai aduc aminte
A declarat presei că a demontat punct cu punct acuzațiile procurorilor. După mintea lui. Numai să nu fie altfel. Să „se fi demontat” în fața judecătorilor !

Rămâne să urmărim evoluția inculpatului Tăriceanu. Dacă și a în fața instanței a încercat să mintă ...

Niciun comentariu: