sâmbătă, 23 decembrie 2017

Oare ce „fumează” CAP Tăriceanu? Oare ce „bea”? Când vorbește, îți faci cruce


O declarație dată presei de Tăriceanu este fascinantă.

Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, a precizat că nu reprezintă un lucru grav afirmaţiile "foarte ponderate şi care denotă anumite rezerve" făcute de către preşedintele partidului european ALDE, eurodeputatul olandez Johannes Cornelis van Baalen, privind modificarea legilor justiţiei din România şi a afirmat că urmează să discute cu acesta pe subiect.

"Am citit şi eu în această dimineaţă interviul făcut de Johannes van Baalen, preşedintele ALDE la nivel european, şi afirmaţiile pe care le-a făcut, care sunt foarte ponderate şi care denotă anumite rezerve - aţi văzut ce spune, că va dori să se consulte cu mine, pentru că avem o relaţie de lungă durată, ne cunoaştem, avem încredere şi aşteaptă să se consulte cu mine, ca să îşi facă o părere fundamentată - dar probabil şi el, ca şi alţii, citind unele din ştirile care au apărut în spaţiul public, are această minimă îngrijorare pe care şi-a exprimat-o şi nu văd nimic grav. Aşa cum am spus şi înainte, înseamnă că în calitate de bun prieten al României, al partidului pe care îl conduc şi al meu personal, se preocupă şi, sigur, nu şi-ar dori sub nicio formă, cum nu mi-aş dori nici eu, ca legislaţia care se promovează să ducă la afectarea independenţei justiţiei", a arătat Tăriceanu, în cadrul unei conferinţe de presă, la Palatul Parlamentului.
 M-a dat pe spate. Auzi la el: „ ... va dori să se consulte cu mine ... ca să îşi facă o părere fundamentată”. Mortal!

Alta: „ ... sigur, nu şi-ar dori sub nicio formă, cum nu mi-aş dori nici eu, ca legislaţia care se promovează să ducă la afectarea independenţei justiţiei ...

Între timp, Înalta Curte de Casație și Justiție, cel mai înalt for al puterii judecătorești, a sesizat Curtea Constituțională a României pe fiecare lege ieșită din „malaxorul” PSD-isto - ALDE-isto-UDMR-ist tocmai pentru încălcarea gravă a prevederilor Constituției și „afectarea gravă a independenței justiției”! Fără dubiu! PNL a atacat și el fiecare lege în parte la Curtea Constituțională și urmează să o facă și CSM iar mai apoi Președintele României!

Acest individ, cocoțat pe fotoliul de președinte al Senatului României este paralel cu ce se întâmplă.

Cum poate crede el că olandezul Johannes Cornelis van Baalen îl va crede pe el și nu se va uita la ce spune Guvernul Olandei?

Tăricene ești plecat „pe arătură”, băiete! Ești dus rău cu pluta!

Niciun comentariu: