sâmbătă, 4 februarie 2017

Ciuma roșie mută dezinformarea în străinătate. Inculpatul Tăriceanu confirmă.

AgerpresTăriceanu: Am programate deplasări externe pentru a explica situația;

Mă uimește declarația inculpatului Tăriceanu. Pur și simplu nu îmi vine să cred cât de departe s-a ajuns. Sunt uimit de reacția foarte slabă a PNL, a altor partide parlamentare față de această campanie de discreditare a Președintelui Iohannis și a altor instituții ale statului român în fața partenerilor din Uniunea Europeană, în fața altor parteneri strategici ai României. Este absolut incalificabilă acțiunea Președintelui Senatului din Parlamentul României de denigrare a Președintelui României în fața demnitarilor unor țări străine ! Absolut incalificabil !

Cu unii din ambasadori am discutat și eu, nu cu toți. Am programate o serie de întâlniri în perioada următoare. S-a întâlnit premierul Grindeanu, s-a întâlnit ministrul de externe, s-a întâlnit Liviu Dragnea (cu ambasadori — n.r.). Eu o să fac și eu probabil niște deplasări externe ca să explicăm partenerilor noștri externi care este situația

„Privit din afară lucrurile au fost prezentate în felul următor, pentru mulți străini. Ei consideră că în România există două grupuri, două tendințe: cei buni care vor să continue în România lupta împotriva corupției și, eventual, îl au în frunte pe președinte și cei răi, în care probabil mă aflu și eu, care vor să renunțe la lupta împotriva corupției și să lase corupția să revină (...). Față de această interpretare simplistă, că sunt unii buni care nu vor corupție și sunt unii răi care, eventual, ar vrea, eu am să vă spun că lucrurile sunt mult, mult mai complicate. În România nu este vorba de lupta anticorpție (...). Ce se întâmplă în România de astăzi este o luptă foarte dură între cei care au acaparat puterea reală în România, care sunt foarte oculte, nu au legitimitate, mă refer la instituțiile de forță și care îl susțin pe președintele Iohannis. (...) Aceste forțe sunt contrapuse forțelor legitime, Parlamentul și Guvernul

Acțiunea de decredibilizare a țării are un singur scop. Se va obține într-un timp mai lung însă nu au cum altfel. Gașca roșie de la guvernare contracarează acțiunea diplomatică externă a Președintelui României cu scopul de induce nesiguranța în cancelariile străine cu privire la declarațiile și angajamentele pe care Președintele le ia în numele României. Pasul doi, va fi în deciziile Guvernului și hotărârile Parlamentului care vor încerca să preia din atribuțiile Președintelui și să îi impună o altă linie de politică externă. Evident, acțiunea liderilor ciumei roșii este complet în afara prevederilor Constituției.

Liderii europeni nu vor crede ce spun acești șobolani roșii însă au obligația, pentru protecția intereselor cetățenilor lor să ia măsuri de suspendare a unor acțiuni proiectate la nivelul UE sau al relațiilor directe cu România. Ciuma roșie va profita de „evenimentele externe” provocate de ea pentru a imputa Președintelui Klaus Iohannis că nu își îndeplinește atribuțiile constituționale și că partenerii UE, alți parteneri externi ai României nu mai au încredere în țară.

Singurul partid care ar putea acționa ferm împotriva acestor acțiuni este PNL însă, din nefericire, în PNL sunt membri și chiar lideri ai partidului care au plecat urechea la vocea idioților cu pretenții de „liberali” și duc acțiuni ostile directe împotriva Președintelui Klaus Iohannis.

Dacă partidele politice care nu sunt la remorca PSD nu sunt capabile să apere interesele României, atunci este mai mult decât evident că apărarea lor va trebui să și-o asume acei cetățeni care au capacitatea să înțeleagă mârșavele jocuri de culise ale politicienilor din România. Avem, din nefericire, un singur politician veritabil care să ne reprezinte interesele politice. Președintele Klaus Iohannis. Dar, nu este exclus, ca noi să fim suficienți pentru a împiedica ciuma roșie să își facă de cap.

Niciun comentariu: