joi, 24 septembrie 2009

De la Parlament vin si vesti bune. Cate odata.

Iau de la Mediafax informatia ca azi, cele doua Camere ale Parlamentului au hotarat infiintarea unei Comisii pentru analiza situatiei din Justitie. Initiatorii sunt cei de la PSD, PNL si UDMR. Ieri, parlamentarii PD-L s-au opus. Azi au hotarat sa participe. Au vazut ca in cazul Udrea nu a tinut stratagema cu refuzul de a participa la lucrarile unei Comisii care cerceteaza situatia din domeniile pe care PD-L le gestioneaza in cadrul guvernarii. Pana acum, PD-L este campionul proastei guvernari: Ridzi, Udrea si mai nou Predoiu. Sunt semnale dinspre Berceanu si Videanu. Pogea intra la categoria dezastre naturale iar aici este o singura masura: demiterea Guvernului de habarnisti basescieni.

"PDL a dat dovadă de aceeaşi consecvenţă cu care ne-a obişnuit: ieri nu au fost de acord (cu constituirea comisiei - n.r.), iar astăzi s-au răzgândit şi îi felicit că vom lucra împreună", a precizat Haşotti.
Mediafax ne informeaza cu hotararea adoptata si componenta Comisiei:

Astfel conform hotărârii adoptate de Parlament, din comisie vor face parte parlamentari ai

PDL - Daniel Buda, Gheorghe Ialomiţeanu, Sever Voinescu, Iulian Urban şi Gabriel Andronache,

PSD/PC - Florin Iordache, Victor Ponta, Sergiu Andon, Viorel Ştefan şi Dan Şova,


PNL - Tudor Chiuariu, Eugen Nicolăescu, Teodor Meleşcanu

UDMR - Mate Andras Levente

minorităţi naţionale - Ibram Iusein.
Presedinte va fi Florin Iordache de la PSD iar de la PD-L va fi "senatorul spam", Iulian Urban (apropo, mascariciul asta care posteaza in draci pe juridice.ro sustinand politica catastrofala in domeniul Justitiei a trogloditului de la Cotroceni are un blog pe care debiteaza tot felul de tampenii. M-am gasit printre comentatorii lui ?! Citind textul, mi-am adus aminte ca am scris pe forum la Cotidianul. M-am dus la ziar si am cautat articolul. L-am gasit. Identic. M-am lamurit ca panarama pedeleprista a copiat postarea mea din ziar si a pus-o pe blogul lui. Ii atrag atentia mascariciului portocaliu ca nu am nici cea mai mica intentie sa scriu pe blogul lui si, mai ales, sa il creditez).

Marton Arpad (UDMR) a precizat că şi UDMR susţine constituirea comisiei pentru că vor exista astfel şanse pentru a fi încheiat cât mai repede un pact pentru justiţie.
Da. Corecta aprecierea lui Marton Arpad. La fel si speranta. Vine in intampinarea magistratilor protestatari.



Niciun comentariu: