miercuri, 2 septembrie 2009

Este bine ca incepe sa comunice si on-line.

Crin Antonescu a inceput sa comunice. Am primit primul newsletter de cand m-am logat la PNL. Ma bucur si il pun aici, sa fie vazut si cunoscut si de alti simpatizanti ai PNL.








O ALTFEL DE CAMPANIE
newsletter numarul 1
Prieteni dragi,
Săptămâna trecută am avut ocazia să vorbesc în faţa Delegatiei Permanente a PNL şi a peste o mie de tineri despre o altfel de campanie electorală pentru alegerile prezidenţiale. Voi face o campanie cu adevărat diferită, pentru că aceasta nu are legătură atât de mult cu mine sau cu partidul pe care îl conduc, ci mai degrabă cu transformarea ţării în care trăim din ţara cea mai prost guvernată din Europa, într-o ţară normală.
Există un zid care separă în România de astăzi politicienii de oamenii obişnuiţi.
Dacă vrem să dărâmăm acest zid, trebuie să schimbăm însăşi maniera de a face politică. Când vorbesc despre o campanie diferită, mă refer la o campanie care este mai apropiată de problemele care îi frământă pe oameni.
Aşa încât vă scriu nu numai pentru a întări ceea ce am spus acum o săptămână, şi anume că voi avea o altfel de campanie şi că nu mă veţi vedea pe la hramuri şi sărbători câmpeneşti cerşind voturi, ci şi pentru a vă explica ce înţeleg eu printr-o altfel de campanie:
- O campanie sinceră, construită nu pe promisiuni care să fie uitate a doua zi după alegeri, ci pe soluţii bazate pe bun simţ şi care au nevoie, pentru a fi implementate, de efortul comun al nostru al tuturor;
- O campanie simplă, în care nu voi pune în scenă gesturi false pe la festivităţi, ci în care voi vorbi direct şi deschis cu oamenii despre lucrurile care contează cu adevarat pentru ei;
- O campanie directă, care să nu discute cine dansează cu cine in politică şi cum se împarte caşcavalul între cei puţini, ci care să ofere românilor cinstiţi, românilor muncitori, românilor care încă speră, un alt model de Preşedinte.
Prieteni, această campanie nu este a mea, ci a voastră. Pentru a o face astfel, vă invit alături de mine!
Aştept cu nerăbdare sugestiile voastre, sfaturile şi criticile voastre, pentru că numai aşa vom putea conduce o campanie cu adevărat diferită şi putem face ca România să fie, în sfârşit, a noastră.
Cu incredere si respect,
Crin ANTONESCU

Este altceva. Il voi ajuta pentru ca am convingeri liberale si pentru ca m-am saturat de tampeniile coalitiei FSN.

4 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Si Vosganian scria pe blog ceva foarte interesant:

"Crin Antonescu are însuşirile de a fi altfel decât ceilalţi. Dar, odată cu un altfel de mesaj, e nevoie, din partea noastră, a celorlalţi, şi de o altă înţelegere, de o altă receptivitate a lumii în care trăim. După atâta buluceală de zavergii, să ne gândim că tocmai ceea ce este mai decent şi mai aplicat şi, poate că de aceea, mai discret, merită cu adevărat să se vadă."

Are mare dreptate, insa aceasta "altfel de intelegere" se educa in timp. Oare... mai e timp?

Crăciun Florin spunea...

Este. Noi nu avem. Nu avem rabdare si ne lasam repede pagubasi.

Crin a inceput sa comunice. Daca se tine de comunicarea on-line, pe langa formele de comunicare cu care este obisnuit va observa cum va creste. Daca pe langa simplele discutii va aborda si probleme de pozitionare, multiplicate de cei cu care dialogheaza - cazul tau, al meu, al altora -, atunci poate aduce catre o pozitie comuna mult mai multi oameni decat prin prezenta permanenta la emisiuni TV. Emisiunea trece, scrisul pe bloguri ramane si se poate reveni atunci cand vrei sa revezi ceva.

Eu sunt un optimist incurabil. Este timp.

Lilick spunea...

Sper ca se va tine de treaba Crin, cu blogul. Astept si eu sa vad cum creste, cum comunica... Are de prins din urma cativa politicieni cu succes in online. Ar putea chiar sa intre sa comunice si cu ei. Fie vorba intre noi: eu votez orice liberal. Iar in turul doi votez pe oricine contra lui Basescu. Dar sa ii fortam putin pe liberali sa isi dea silinta. Ca nu pe noi trebuie sa ne convinga. :)

Crăciun Florin spunea...

Corect. Poate ii atragem atentia ca el trebuie sa comunice si prin noi. Nu se ne lamureasca pe noi. Noi avem "buba liberala" la creer, suntem deja "pierduti", dar putem "contamina" pe altii.

Vorba ta. Sa tina blogul si sa raspunda, macar periodic, celor care ii comenteaza postarile, atitudinile, iesirile in media etc.